Rullez Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Beste Gtaforumers. Ik wil graag een eigen Blog gaan maken. Maar ik heb nog geen flauw idee waarmee. Dus vroeg ik mij af hebben jullie nog tips waar ik het kan maken. Hierzo heb ik wat eisen staan. Het moet gratis zijn. Als het kan nederlands. Moet er veel kunnen doen. Dus best veel ruimte hebben. MVG Rullez Reageren
Argon Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Beste Gtaforumers. Ik wil graag een eigen Blog gaan maken. Maar ik heb nog geen flauw idee waarmee. Dus vroeg ik mij af hebben jullie nog tips waar ik het kan maken. Hierzo heb ik wat eisen staan.Het moet gratis zijn. Als het kan nederlands. Moet er veel kunnen doen. Dus best veel ruimte hebben. MVG Rullez Je kan gewoon wordpress gebruiken. Je moet wel een eigen host hebben dan... Reageren
Ferre Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Je kan gewoon wordpress gebruiken. Je moet wel een eigen host hebben dan... Nederlanse Website Download - Nederlanse Wordpress (beta) of je kan bij Web-log.nl een blogje nemen. Ik gebruik zelf ook Wordpress (de Engelse versie) en het bevalt me prima, en je hebt er nog skins voor. Ik weet alleen niet of deze ook werken met een Nederlandse Wordpress. De Nederlandse is ook een beta versie dus dat kan ook bugs betekenen. Met ene Engelse versie kun je de weg ook wel vinden. Reageren
Dare Devil Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Of je neemt gewoon een space, indien je een hotmail account hebt, makkelijk en snel; ik heb er zelf ook één! Reageren
Follow Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Nog handiger is dat je zelf 1 uitzoekt op http://www.opensourcecms.com/ Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Nog handiger is dat je zelf 1 uitzoekt op http://www.opensourcecms.com/ Handige site Follow! (Erg bedankt) Wanneer je zo'n blog hebt, kan je dan ook de skins veranderen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.