Jump to content

Civil Asset Forfeiture

jurr.p

Recommended Posts

Civel Asset Forfeiture is een bedrijf dat enkele voertuigen uit VCS wil bezitten. Op het moment dat je in een voertuig gaat waar de Civel Asset Forteiture naar op zoek is zul je dat linksbovenin kunnen zien. Ik heb een paar screens voor je gevonden waarop duiddelijk word waar je het kan vinden. Je zult de wagens en soms ook andere voertuigen dus naar de garage moeten brengen en dit is dan ook een vereiste voor de 100%

4bfwsg7.jpg

Hier vind je het. Hier zul je wat voertuigen naartoe moeten brengen, zie daarvoor de volgende screen:

screen3mw3.png

Veel plezier ermee.

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

Deze auto moet je brengen naar de Civil Asset Forfeiture garage deze kun je vinden op het industrieterrein in Main Land. Je moet drie rijen van voertuigen verzamelen, daarbij moet je ook één rij aan vaartuigen vinden. Deze voer/vaar-tuigen vindt je op de lijsten bij deze garages zodat je ze kunt zoeken op kaarten waar 'deze' een voorbeeld van is. Als je de Civil Asset Forfeiture hebt behaald kun je overal in heel Vice City Stories gratis gebruik maken van de Pay & Spray. Ook krijg je geen meldingen meer als je in een auto stapt wanneer je de import hebt behaald. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders wil ik het nog wel een keer voor je herformuleren. Mocht er naast dit nog wat anders zijn dan hoor ik het graag. :engel:

post-5021-1165754595_thumb.jpg

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

soms komt er te staan the civil asset forfeiture need one of this vechilces

wat moet ik dan doen het ergens heen bregen maar waar ???? :?:?

Dit is inderdaad een zijmissie, het is de bedoeling dat je de autos naar de garage brengt die op de kaart hieronder aangegeven staat. Er zijn 3 levels, de voertuigen uit het eerste level zijn het makkelijkste en in het derde level moet je de moeilijkste voertuigen vinden. Als je er een hebt, dan rij je naar de aangegeven plek op de kaart hieronder en daar vind je dan een roze marker. Rij hier in en je zult per auto een bonus van ongeveer $600 krijgen. Er is ook een Civil Asset Forfeiture voor boten, hier is echter maar 1 level van. Ook de garage voor de boten heb ik aangegeven op de kaart hieronder. Veel succes ermee :cya:

civilimpounduj5.jpg

Te laat :N

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...