reinbertio Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 in het schip van de missie Amphibious Assault ben ik later nog eens gaan kijken en de dichteruimte waar de vracht is opgeslagen heeft een rare vloer het lijkt net of er een plasje water staat maar een keer was ik er en toen kwam er echt water naar binnen je zag het bewegen net zo als bijv. een zinkende jetmax toen ik later weer een keer er naar toe ging was t weg heeft iemand anders dit al eens gezien? Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Waarschijnlijk zat er een gat in het schip dan, waardoor er water doorheen ging. Een tijdje later zal het dan door de monteurs gemaakt zijn. Nee, zo natuurlijk niet, maar zo heb je denk ik wel meer dingen in San Andreas, die soms even iets anders zijn. Ik weet niet of het bugs zijn, maar zo lijkt het in in ieder geval meer op het real-life. Maar volgens mij is het geen Easter Egg of wat, maar gewoon een soort bug. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 nou, nu ik dit lees, ik heb wel eens gehad dat dat schip inderdaad een heel stuk was gezonken... het laadruim stond bijna helemaal onder water. ik heb er destijds een foto van gemaakt, zal eens kijken of ik hem nog ergens kan vinden... Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Nog nooit gezien ik zou die foto we eens willen zien. Reageren
yvea0 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Nog nooit gezien ik zou die foto we eens willen zien. Het zou kunnen dat op dat moment het water wat hoger stond of er waren hogere golfen, dit is echt mogelijk Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 nee het water was redelijk kalm, maar het ruim stond echt zowat helemaal onder water, je moest erin zwemmen ik kan die foto helaas nog niet echt vinden... zeg het wel als ik hem nog eens vind... Reageren
erterer0 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Neosyp, waarschijnlijk heb je de watertool gebruikt, eenmaal gebruikt word OVERAL het waterlevel het zelfde, dus daarom zat er dus ( Denk ik) dat water in het schip... Bewerkt: 18 december 2006 door erterer0 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 NEASPY?!? wie denk je wel dat je bent? om mij NEASPY TE NOEMEN! tss... >>> Door Dutchy3010: Doe eens even rustig joh.. Iemand kan toch een foutje maken met een naam?<<< en ik heb nooit de watertool gebruikt, zelfs niet ergens anders voor dus... Reageren
Dastard Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Wel ik heb de game uitgespeeld das gewoon een bug van rockstar,en het water gaat zoals van een jetmax ja ...ik heb zelfs gaan kijken naar de onderkant,ziojkant,enzv...geen gat. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 zal wel ja. zal trouwens nog eens goed zoeken naasr die foto Reageren
azert Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 misschien was het die ene missie? Reageren
Boris H. Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Ik heb het ook eens het ruim vol water gehad en een foto gemaakt toen. Ik zal hem eens opzoeken. Ik edit zo de foto als ik hem kan vinden. Boris H. EDIT: Hier zij ze dan ik heb ze gevonden! Bewerkt: 4 januari 2007 door Boris H. Reageren
kikkerbips Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) ^ Cool! ^ Kan iemand op een screenshot van een kaart aub aangeven waar dat ship ligt? Ik heb GTA-SA lang niet meer gespeeld... Bewerkt: 4 januari 2007 door Kikkerkont.nl Reageren
Boris H. Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Is goed ik maak even een kaart voor je! Ik edit hem zo! Boris H. EDIT: Bewerkt: 4 januari 2007 door Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.