kikkerbips Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) OK bedankt! Bewerkt: 5 januari 2007 door Kikkerkont.nl Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Zoiets had ik ook, alleen dan nog erger! Kennelijk ben ik dus niet de enige... Je moest echt het ruim inzwemmen... Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 nooit geweten >>> Door Dutchy3010: Iets meer inhoud in je post is niet verboden hoor...<<< Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 kun je altijd in dat schip, of alleen in een missie want ik wil er wel eens gaan kijken Reageren
Velaro Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 kun je altijd in dat schip, of alleen in een missiewant ik wil er wel eens gaan kijken Bij mijn weten kun je altijd in dat schip. Je moet er of zwemmend of vliegend naartoe gaan, en dan kan je er eens een kijkje nemen. Moest je zien dat je het ruim niet binnen kan zul je eerst nog een missie moeten doen, maar ik denk van niet. Reageren
Dx11 Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 kun je altijd in dat schip, of alleen in een missie want ik wil er wel eens gaan kijken Bij mijn weten kun je altijd in dat schip. Je moet er of zwemmend of vliegend naartoe gaan, en dan kan je er eens een kijkje nemen. Moest je zien dat je het ruim niet binnen kan zul je eerst nog een missie moeten doen, maar ik denk van niet. je kan vanaf het begin het ruim in, daar hoef je niks voor te doen, wist alleen niet dat het ook zwemmend mogelijk was, ik ga altijd met een heli... als je zwemmend gaat zit je toch veel te laag om erin te komen? Reageren
GTAVC Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Er zit toch een opstapje of zoiets teminste in die missie wel daar kan je volgens mij op klimmen en dan naar boven lopen Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Die zit er altijd. Het is een trappetje. Reageren
appeltree Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ja, ik ehb dit net ook gehad, als je als cheat intikt: scottishsummer gaat heto nweren, regenen en komen er meer golven. Als je dan naar het laadruim gaat zie je steeds de golven opkomen.. Hieronder een pic waarbi je een golf heel snel langsgaat.. Opzich vind ik het best wel grappig om zo het idee van een zinkend schip te krijgen, ik zit er niet mee Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ff over dat eerste plaatje, lijkt verdacht veel op water leveler mod. Trouwens, eerst deed de waterlevel mod het wel, toen heb ik GTA opnieuw geinstalleerd omdat ik er eenn mod in had gezet die ik nie ongedaan kon maken, en nu doet hij het niet meer. Iemand een idee waarom dat zo is? >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan even de EDIT-knop .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.