Jump to content

Is het het nog waard?  

46 leden hebben gestemd

1. 1. Is het het nog waard om GTA LCS te kopen als je VCS al hebt?

• Ja, maar er is een grotere kans dat je terleurgesteld bent door LCS.
      12
    • Ja, alleen je zou teleurgesteld zijn in GTA LCS.
      7
    • Misschien, als je nog een goede PSP-titel zoekt.
      15
    • Nee, Pure geld verspilling
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Met deze poll wil ik niet zeggen dat GTA LCS slecht is ofzo. Zo'n opmerking kwam ik tegen in een andere topic van mij. Ik wil alleen jullie meningen :) Ik vind dat je geen enkele GTA kan missen als je een echte GTA-fan bent. (Zoals ik)

MzzL 8)

oh. sorry de poll klopt niet. De 1e zou moeten zijn: ''Ja, je mag geen enkele GTA missen. Mijn excuses. Ik ben bijna nieuw dan. Ik maak niet zo vaak topics enzo en zeker geen polls. Sorry, mijn excusses weer. :$

Geplaatst:

Ja, hij is het zeker nog waard. Hij is niet voor niks uitgeroepen tot Best Game Overal 06', hij ga zeker nog wel een paar jaar mee. Ondanks dat Vice City Stories beter is, vind ik het verhaal en de sfeer nog steeds erg leuk, en dat maakt hem het kopen waard. Als je voor de 100% gaat na Vice City Stories is hij misschien wat saai, maar de storyline is erg leuk, en hier heb je zeker een maand plezier aan. Ook verveeld het niet als je overnieuw begint, je kan hem zo twee of drie keer uitspelen. En als je een echte GTA fan bent, moet je deze natuurlijk ook hebben. Er worden nu nog steeds exemplaren van GTA III verkocht, en ik heb goede hoop dat Liberty City Stories ook erg lang mee gaat. Dit geld allemaal ook voor Vice City Stories.

Geplaatst:

Dit is niet meer als een redelijke GTA, maar wel een zeer goede PSP-titel. Maar als jij echt een GTA fan bent moet je deze toch in je collectie hebben.

Geplaatst: (bewerkt)
Met deze poll wil ik niet zeggen dat GTA LCS slecht is ofzo. Zo'n opmerking kwam ik tegen in een andere topic van mij. Ik wil alleen jullie meningen :) Ik vind dat je geen enkele GTA kan missen als je een echte GTA-fan bent. (Zoals ik)

MzzL 8)

oh. sorry de poll klopt niet. De 1e zou moeten zijn: ''Ja, je mag geen enkele GTA missen. Mijn excuses. Ik ben bijna nieuw dan. Ik maak niet zo vaak topics enzo en zeker geen polls. Sorry, mijn excusses weer. :$

Welkom op het forum, ik heb eigenlijk op een andere gepost, maar toen ik zag dat je volgens jezelf fout had gedaan, wat helemaal niet erg is hoor, stem ik op de eerste. Ik vind als je een echte GTA-fan ben(zoals ik) koop je de PSP met Grand Theft Auto Liberty City Stories en Vice City Stories, het zijn games die een hoop vragen een antwoord geven van GTA 3 en Vice City. Ikzelf heb ze allebei nog niet, maar als ik jarig ben (4 januari) koop ik de PSP met Grand Theft Auto Liberty City Stories en Vice City Stories zodat ik mijn collecties Grand Theft Auto kan bijvullen, dus tuurlijk is het waard om de eerste PSP-titel te kopen, want LCS is al een heel mooi spel, en als je VCS erbij koopt, ben je een flinke tijd zoet.

Bewerkt: door Toni Caprioni
Geplaatst:

Ik heb toch voor de eerste gestemd . Het is altijd leuk als je een gta fan bent om ze te hebben . En je komt steeds meer over het verhaal te weten. Maar wat er ook staat : Je bent dan wel snel teleur gesteld want vcs is toch veel beter als lcs. Ook klopt er heel veel niet in de game . Maar lcs vond ik leuk genoeg om van hem een aanrader te maken :cya:

Geplaatst:

ik vind vcs stukken beter en de missies van vcs zijn ook beter maar lcs is wel een van de beste psp titels lcs is het nog wel waard om te kope maar er is een grote kans dat wanneer je eerst vcs hebt uitgespeeld dat je lcs een beetje saai vind

Geplaatst:

Ik heb gestemd. Misschien, als je nog een goede PSP-titel zoekt. Omdat dat de logishste keus is. :) Elke GTA heeft zijn voordelen en nadelen. Maar het heeft wel een goed verhaal een goede missies en personages. Alleen je hebt niet zo veel mogelijk heden maar de stad blijft cool veel mafia enzo. Maar de keus ligt in jou haden.

Geplaatst:

ja maar je wordt zeker teleurgesteld want ik vond het al tegenvallen toen vcs nog niet eens bedacht was door r*

Geplaatst:

Ja het is nog zeker waard je moet hem echt kopen hij is echt helemaal perfect naar mijn mening je zult er veel lol mee beleven.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Teleurgesteld zouje zeker niet zijn.

Het maakt niet uit in welke volgorde je ze koopt,

maar hou er wel rekening mee dat ze - als je ze

van achter naar voor koopt - wel minder en minder

modern worden. :Y

Geplaatst:

ALs je LCS koopt als je VCS al hebt,je een beetje teleurgesteld zal zijn in LCs vanwege de enkele grote beperkingen zolas het feit dat je niet kan zwemmen.Waarmee ik wel niet wil zeggen dat ik LCS slecht vind totaal niet,maar ik vind VCS beter

Geplaatst:

TUURLIJK!!!!

liberty city stories vind ik zelf een hele slechte game!!!

maar vice city in tegenstelling is daarin VEEEL beter!!!

rockstar heeft me echt teleurgesteld met liberty city stories...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...