Jestar Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2006 Ik wil graag de medic missie hebben zonder hem te doen... bestand gedownd van summerbase, alleen welk(e) bestand(en) moet ik pakken en plakken of gewoon helemaal plakken? Raak ik dan mijn spel kwijt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2006 Je hebt mij hierover ook al een persoonlijk bericht gestuurd. Daarin vroeg je of je het zo maar kon vervangen, nou dat is niet helemaal waar. Je kan pas vervangen als je er zeker van bent dat in mijn savegame ook de dinegn zitten die jij ook hebt gedaan in je eigen savegame. Anders als je mijn savegame eroverheen zet heb je de kans dat je de Red baloons weer overnieuw moet zoeken, want die heb je gevonden; dat staat in je signature. Verder over het overschrijven van de savegame dat is niet echt moeilijk. In de map die je download hebt zit een map met een rare naam; die kopier je en plak je vervolgens in je PSP in de map ' PSP > SAVEDATA '. Dan kun je hem overschrijven, maar let wel weer op dat je zeker moet zijn van je zaak anders ga je er misschien nog spijt van krijgen. Maak dus eerste een backup van de huidige bestanden die op je psp staan die kun je simpelweg doen door alels uit je PSP te kopieren naar een map op je eigen computer. Om een verbinding te maken tussen PSP en computer heb je een USB- Kabel nodig. Ik wens je veel succes en ik hoop dat het je gaat lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jestar Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2006 Je hebt mij hierover ook al een persoonlijk bericht gestuurd. Daarin vroeg je of je het zo maar kon vervangen, nou dat is niet helemaal waar. Je kan pas vervangen als je er zeker van bent dat in mijn savegame ook de dinegn zitten die jij ook hebt gedaan in je eigen savegame. Anders als je mijn savegame eroverheen zet heb je de kans dat je de Red baloons weer overnieuw moet zoeken, want die heb je gevonden; dat staat in je signature. Verder over het overschrijven van de savegame dat is niet echt moeilijk.In de map die je download hebt zit een map met een rare naam; die kopier je en plak je vervolgens in je PSP in de map ' PSP > SAVEDATA '. Dan kun je hem overschrijven, maar let wel weer op dat je zeker moet zijn van je zaak anders ga je er misschien nog spijt van krijgen. Maak dus eerste een backup van de huidige bestanden die op je psp staan die kun je simpelweg doen door alels uit je PSP te kopieren naar een map op je eigen computer. Om een verbinding te maken tussen PSP en computer heb je een USB- Kabel nodig. Ik wens je veel succes en ik hoop dat het je gaat lukken. Thanx Summerbase ik doe het toch maar niet want ik had net ookal de coast guard gehaald niet echt veel zin om het overnieuw te doen;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.