peter99 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 kan iemand voor mij een scale model maken van de andromada ?? weet ik hoe groot ik mn landingsbaan moet maken alvast bedankt Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 kan iemand voor mij een scale model maken van de andromada ??weet ik hoe groot ik mn landingsbaan moet maken alvast bedankt Had je dit niet zelf kunnen doen dan Peter? Het is een kwestie van de dff uit de gta3.img halen en hem te importeren in 3dsmax (waar jij volgens mij mee werkt). In ieder geval heb ik het maar even voor je gedaan. Ik heb alle omni's, dummies en nutteloze objecten verwijderd (zoals de chassis_vlo) en opgeslagen als 3ds. Download hem vanuit de bijlage scale.rar Reageren
peter99 Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) je bent te gek ! ,maar ik snap heelaas niet heel veel van dat soort dingen maar meer van de objecten maken Bewerkt: 10 december 2006 door peter99 Reageren
EXIT Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 je kan ook een stuk landingsbaan nemen uit de Gta3.IMG en dan evengroot maken voor de naam moet je even zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.