reinbertio Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Hallo ik weet niet wie het is maar ik wilde vragen aan degene die de nederlandse ondertiteling heeft gemaakt of die er ook is voor GTA Vice City want diegene die dat heeft gemaakt zit toch ook op dit forum of niet Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Hallo ik weet niet wie het is maar ik wilde vragen aan degene die de nederlandse ondertiteling heeft gemaakt of die er ook is voor GTA Vice City want diegene die dat heeft gemaakt zit toch ook op dit forum of niet Ja die mod is er ook voor Vice City, hij is niet door HerrieM en zijn crew gemaakt maar door iemand anders. De mod kan je hier downloaden. Je moet gewoon de gedownloade American.Gxt vervangen met die in je Text map. (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\Text) Veel plezier ermee! Maak voor de zekerheid wel even een backup van je American.Gxt Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) hey, als je ons bedoelt, wij hebben inderdaad die van sa gemaakt. die van vc hebben we echter niet gemaakt. maar ik weet wel dat hij bestaat. volgens mij had ik hem op een cd staan, ik zasl even zoeken sorry te laat Bewerkt: 10 december 2006 door $NeoSyp$ Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Het probleem is dan al wel opgelost, ik verplaats hem toch nog maar even naar de Modding Fora . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.