slurfie Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) Hoe haal ik de praatgeluiden uit een missie weg. Maar ik wil wel dat het nog even lang blijft duren. Want volgens mijn is de ondertiteling evenlang als het geluid? Moet ik het dan met lege audio files in de SCM doen. En wat zijn geluid-lijnen in de SCM, of zit dat in het filmpje? ( of moet ik dan een wait erop gooien of stopt het filmpje dan ook ( ik weet niet hoe dit moet, dan graag uitleg derbij)) Greetz Slurfie Alvast bedankt. PS. ondertiteling kan ik wel veranderen Bewerkt: 10 december 2006 door slurfie Reageren
Flotje Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Het simpelste is gewoon de geluidsbestanden weggooien die je niet leuk vind (wat het nut daarvan ook mag zijn...) Anders kun je met scm proberen naar 'sound' the zoeken,,, Reageren
slurfie Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Het staat ook in de missie, maar de ondertiteling gaat mee met hoelang het geluidje is ( denk ik ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.