Jump to content

TMS - Bamboocha


Turtle Dick

Recommended Posts

Eeh hallo iedereen, dit is een stunt video van TMS, m'n stunt team.

Voordat je het bekijkt, de stunts zijn gedaan in Vice City en Liberty City (de gta3 map mod voor VC engine). Er zijn GEEN gravity cheats of zo'n dingen gebruikt, alleen maar teleporters en spawners.

Veel kijk-plezier. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Meh dak verwachtte ik wel :-( Zoals ik zei, er werden geen gravity mods of zo'n dingen gebruikt. De Vice City engine is iets heel aparts, als je weet wat en hoe je iets moet doen kan je veel doen, meer dan dat de gewone speler kan door gewoon rond te rijden. Hoe meer je iets probeert hoe meer je weet hoe de physics in elkaar zitten en hoe meer je weet hoe je iets moet doen. Geloof mij, de eerste keer dat ik "zo'n" stunt video's zag was ik ook verbaast en vol ongeloof.

Anyways, bedankt voor te kijken en de antwoorden. Het is leuk om te weten hoe andere personen erover denken, niet alleen over de stunts zelf, maar ook over de montage en zo. We poberen naast stunten ook mooie filpjes te maken met passende effecten en liedjes enzo. Misschien wel nutteloos maarja, dat kan je zeggen over ieder spel. :puh:

Bewerkt: door Turtle Dick
Link to comment
Delen op andere websites

Wel stoer allemaal enzo, dat zeker. Maar naar mijn mening moet er wel gecheat of gemod zijn. Ik weet dat je nu gaat zeggen dat dat niet zo is, maar dan is mijn vraag weer:

Hoe heb je met de engine gerommeld?

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad allemaal heel mooi enzo, maar of het mogelijk is om met een Cabbie een muur op te rijden, zo 10 tot 20 meter hoog, dat geloof ik niet. Het kan niet anders dat er mods/trainers zijn gebruikt om dit mogelijk te maken. En hoe heb je dat gefilmd? In VC en III kan je niet ronddraaien met de camera als je in een voertuig zit. In SA kan dit wel.

---

Die Vice City textures mod voor GTA III ziet er wel interessant uit. Waar kan ik deze vinden. Is er ook zo'n mod met SA textures voor GTA III? :)

Link to comment
Delen op andere websites

We filmen de replays met Fraps, een tooltje om ingame te kunnen recorden (werkt in de meeste games, www.fraps.com).

De Liberty City mod voor VC kan je hier downloaden: http://files.filefront.com/SEARCH/;2977277;;/fileinfo.html

Je moet eerst een backup nemen van je Vice City, en dan maar de readme en installer volgen.

De Liberty City mod voor SA is hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=210361

Die cabbie op de muur, wallclimbs, zijn een glitch (de meeste stunt methodes zijn glitches). Nadat je 100 taxi fares hebt gedaan krijgt je taxi/cabbie de mogelijkheid om te springen met hydrolics. Als je tegen een muur aan springt met de 4 wielen, en je blijft op de 'spring-knop' duwen dan blijft je taxi maar boosten tegen de muur aan. Met een beetje geluk en veel proberen vliegt hij de lucht in via de muur.

Moet je maar eens proberen :) , het is gemakkelijker als je via trappen een muur tegenaan springt.

Ik zal eens kijken of ik ergens een tutorial filmpje kan vinden.

Bewerkt: door Turtle Dick
Link to comment
Delen op andere websites

Dat klinkt al ietsje geloofwaardiger... Maar hoe heb je die 'Replay' tekst dan weggekregen? :puh:

Over die LC mod. Bestaat er ook geen mod voor GTA III, waar de textures gewoon naar SA textures geconverteerd worden? Ipv gewoon San Andreas te vervangen door Liberty City. Dus dat je gewoon de missies kan doen in GTA III, maar dat de graphics nu zoals GTA San Andreas zijn (zoals die VC texture mod).

Link to comment
Delen op andere websites

Die replay tekst is simpel, je moet gewoon de american.gxt aanpassen (in de \text map) met een GXT editor, en het woord replay deleten.

Er bestaat een SA mod voor LC, maar enkel maar de map. Voor zover ik weet zijn er nog geen missies overgebracht. De link is trouwens in mijn post hierboven. :puh:

Siempie, we proberen onze muziek veel te varieren in videos, alleen maar metal zou saai komen.

Een ander filmpje van ons gebruikte een soort metal-song:

Die naam is enkel maar een naam hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Oké je hebt ons nu al uitleg gegeven over de Cabbie-stunt, maar hoe zit het nu met de motor stunts? Met een motor kun je echt niet zo grinden hoor. :{

Echt wel ;)

Met je wheelie en stoppie controls kun je recht blijven ;)

Het moeilijkste is te weten wanneer je op een hek terecht komt en waar precies ;)

Hebben jullie ook tutorial-movies? :D

Ik heb nog nooit een tutorial gezien om te stunten... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Oké je hebt ons nu al uitleg gegeven over de Cabbie-stunt, maar hoe zit het nu met de motor stunts? Met een motor kun je echt niet zo grinden hoor. :{

Echt wel ;)

Met je wheelie en stoppie controls kun je recht blijven ;)

Het moeilijkste is te weten wanneer je op een hek terecht komt en waar precies ;)

Hebben jullie ook tutorial-movies? :D

Ik heb nog nooit een tutorial gezien om te stunten... :puh:

Dat je wheelie's en stoppie's kon maken wist ik ook al, alleen het kan gewoon niet dat je motor zo recht op dat hek blijft zitten. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...