Jump to content

leuk liedje voor presentatie

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen, weten jullie misschien een leuk liedje voor mijn presentatie morgen? het moet een achtergrondliedje zijn, en er mag niets in worden gezegd. het is eigenlijk gewoon om het filmpje (de presentatie is in de vorm van een film waar ik en een vriend wat bij vertellen) wat leuker te maken/minder saai te maken. dus heb je eenb leuke suggestie, post het hier! (snel graag, ik moety over een uur ofzo de film op internet zetten...)

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn tip zoek op *verwijderd*, *verwijderd* of wat van die andere software en zoeke

op karaoke liedjes..

of hans zimmer, hij maakt film muziek maar als je wat dowload vind je ook genoeg rustige medlies..

Suc6 veder

>>> Door .Levi.: Download programma's waar je liedjes kunt downloaden waar hoogst waarschijnlijk rechten op staan gelieve niet hier posten. Een regel op dit forum is geen "Warez". Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)<<<

Bewerkt: door .Levi.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...