Jump to content

Go Kart

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee ,

ik was net bij wang cars en deed daar zon race wedstrijd met van die go kartjes .. Kan je die ook door 1 of andere code krijgen zodat je gewoon met die karts kan drive ??

alvast bedankt !!

Geplaatst:
Hee ,

ik was net bij wang cars en deed daar zon race wedstrijd met van die go kartjes .. Kan je die ook door 1 of andere code krijgen zodat je gewoon met die karts kan drive ??

alvast bedankt !!

Ik snap niet precies wat je bedoeld... Bedoel je dat je gewoon in het spel met een Kart wilt rijden? Daar is helaas geen cheat voor, maar het kan ook zonder cheats. Je kunt hier even kijken voor de vindplaatsen van de Karts. Helaas zijn ze allemaal pas te verkrijgen na de missie Cut Throat Business, wat bijna op het einde van de storyline is.

Geplaatst:

Hmm ik weet niet of je met mods speelt?

Als dat wel zo is kan je de n00bmode 2 installeren en kan je zo de Kart wagen spawnen

Gr ChzN.

:cya:

Geplaatst:

Nog makkelijker is om naar de brug vlak achter je huis te rijden net vordat je naar het stadion gaat , daar onder staat er 1 ;) en zweeft een wapen.... :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Vet die carts kan je lekker op een baan racen ik zet er gelijk een hoop in me garage.

Bewerkt: door Online.
Geplaatst:
is er een go-kart race?

ik d8 gewoon dat er bij madd dogs crib een go-kart staat

Ja bijvoorbeeld in San Fierro bij Wang Cars, daar heb je diverse racen en daartussen staat ook de race 'Go Go Karting' daarmee moet je door San Fierro racen. En wanneer dat met succes gelukt is zul je $10.000,- ontvangen en natuurlijk de benodigde procenten. Wat wel jammer hier aan is, dat is dat je de voertuigen niet zelf mee kunt nemen. Als je af stapt en de aftel seconden zijn alweer voorbij, dan heb je pech, maar dan wordt je gewoon weer gespawnt bij Wang Cars. Als je het niet kunt vinden? Op WiKiGTA kun je er 'hier' een uitleg over lezen. Als je dit niet bedoelde, excuseer mij dan. Het is nog vroeg, maar goed mocht er verder nog wat wezen dan kun je ons altijd bereiken. :klap:

is er een go-kart race?

Even een aanvulling op de post van SummerBase: Ik neem aan dat the gamer2 reageert naar aanleiding van de post van Online. De "Go Go Karting" race is inderdaad een race waarbij je samen met anderen in een Kart tegen elkaar gaat racen. Het is alleen wel zo dat deze race zich niet op een kartbaan afspeelt. Als je toch graag wil racen met je kart, op een kartbaan, raad ik je aan om naar de kartbaan in Las Venturas te gaan. Hieronder een kaartje met de exacte vindplaats. Hopelijk heb je er wat aan. :)

lasventurasradarcn4.th.jpg

Bewerkt: door Bling

is daar een kartbaan :? das nieuw voor mij. ik ga nu meteen een rondje rijden :Y

edith zegt dat er geen kartbaan ligt :@

Bewerkt: door NineEleven

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...