Jump to content

installatie

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik san andreas wil insalleren komt er midden in de installatie fout in data4. :N:-(

kan iemand mijn helpen..??

bedankt alvast

Geplaatst:

soms niet "DATA4.CAB :-( "

:-( er is HELAAS geen oplossing ervoor, wel een optie als jij geld hebt, koopt ene nieuwe GTA SA schijf :-(

Geplaatst:

ow fijn dit heb ik weer :-(

maar ja dan kijk ik maar wat ik doe is er egt geen andere oplossing voor??

kan iemand msichien zijna data mappen van san andreas stuuren dan verander ik de fouten met de goeie data mappen en mischien doet ie het dan wel

de fout zit namelijk ook in data 3 & 4 dus als iemand die mappen wil stuuren ben ik ervan af

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is op dit forum niet toegestaan ;). Graag in het vervolg de EDIT-knop gebruiken.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Had ik ook bij het installeren toen keek op op de disc en bleeken en vlekken en een paar krasjes op te zitten toen even de disc schoon maken en hij deed het weer.

Bewerkt: door Online.
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Zelfs als je 'm nog had.. software mag bij zo'n beetje alle winkels alleen binnen 24 uur worden geruild. :-(

Omdat je GTA San Andreas hebt gekocht lijkt het mij volkomen legaal om het DVDtje van iemand te lenen of een kopie daarvan. Je kan trouwens het schoonmaken van je DVD nog een keer proberen, je hebt hier in mijn ogen wel een speciale vloeistof voor nodig(zullen veel niet met me eens zijn) Bij computerwinkels hebben ze meestal wel een CD-schoonmaak setje, hier zit meestal ook een zachte doek bij. Zelfs heb ik dit soort dingen bij de Blokker zien liggen, dus probeer 't daar zou ik zeggen. Bij mij werkte 't in ieder geval toen NFS 't niet deed. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...