Proximitus Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 Nou ja, de titel zegt het al, hoe kan ik zien welke versie ik heb van VIce City Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ Vincento Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 Nou ja, de titel zegt het al, hoe kan ik zien welke versie ik heb van VIce City Kun je zien bij het eerste scherm als je het spel opgestart is. dat scherm met: start game options quit game daar sttat dan onderin heel klein v1.0,v1.1 enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 daar keek ik eerst ook, maar er staat dus helemaal niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 dan heb je Versie 2 volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.