bastiaanb Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 ik heb wat mods voor autos ge instaleert en als ik nu een save of new game laad knalt het spel er uit: er is een fout opgetreden in gtasa.exe, de standaart foutmelding ik alle mods weer ge uninstallt en wat denk je? t spel doet het nog niet, nu kan ik niet meer spelen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 ik heb wat mods voor autos ge instaleert en als ik nu een save of new game laad knalt het spel er uit:er is een fout opgetreden in gtasa.exe, de standaart foutmelding ik alle mods weer ge uninstallt en wat denk je? t spel doet het nog niet, nu kan ik niet meer spelen Welkom op het forum! De simpelste manier lijkt mij om het spel even opnieuw te installeren. Gewoon even heel het spel de-installeren, en vervolgens opnieuw installeren, en dan zal hij het weer wel doen . Reageren
bastiaanb Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 De simpelste manier lijkt mij om het spel even opnieuw te installeren. Gewoon even heel het spel de-installeren, en vervolgens opnieuw installeren, en dan zal hij het weer wel doen . ik had het spel destijds van een vriend geleend, is er geen andere manier? Reageren
SummerBase Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Er is natuurlijk wel een andere weg, alleen je moet wel wat informatie geven over welke mod(ificatie)s je hebt geinstalleerd, want dan kunnen wij je de bestanden geven die je nodig hebt. Die kan je er dan handmatig inzetten en dan moet hij het weer doen. De reden waarom hij uit valt is me denk ik ook wel duidelijk, waarschijnlijk heb je een 'Versie 2' exemplaar en daar kan je niet eens mod(ificeren). Het beste is zoals Dutchy3010 al zegt; herinstalleren, maar dan moet je wel aan een legaal exemplaar weten te komen. Tevens als we het correct via de regels doen mogen we je niet eens helpen, want je moet het spel in eigen bezit hebben, want je moet het spel toch spelen zonder DVD? Dus je hebt het spel niet legaal, maar goed gezien de omstandigheden wil ik je best wel helpen, zeg maar welke voertuigen je hebt vervangen tijdens het installeren van de mod(ificatie)s dan upload ik die wel. Reageren
bastiaanb Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 ehmmm mischien iedere auto in het spel als het zou kunnen alsjeblieft? heb je te wijnig ruimte ervoor dan heb ik wel een upload site voor je en anders ff met yousendit ik heb namenlijk iedere auto mod die ik kon vinden ge installeerd Reageren
j0ry Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 probeer die file's de af te halen messhien of het spel er helmaal afgooien en opnieuw instalieren en een save file zoeken waar je gebleven BENT messchien Reageren
bastiaanb Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 probeer die file's de af te halen messhien of het spel er helmaal afgooien en opnieuw instalieren en een save file zoeken waar je gebleven BENT messchien het hoeft al niet meer, vriend gebeld hij komt zometeen weer langs met gta san andreas tog tnx voor de moeite! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.