Talietje Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 weet iemand waar ik ergens een afbeelding verkleinen? Reageren
Goliat Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Dit doe je met een fotobewerk programma, ik raad je om gewoon Photoshop CS2 te gebruiken.(>>Trial<<) Doe het volgende: File ->> Open ->> Selecteer je afbeelding ->> Open Je afbeelding is nu in PS geopend. Ga nu naar: Image ->> Image Size ->> Vul nu bij de breedte een kleinere waarde in(de lengte zal automatisch meegaan, zodat de afbeelding niet misvormd raakt. ->> Druk op OK Je afbeelding is nu verkleind. Sla 'm nu op: File ->> Save Bewerkt: 11 december 2006 door Goliat Reageren
Talietje Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 ja weet ik maar ik kan een tijd niet op photoshop wil iemand anders het misschien voor me doen? Reageren
BaasB Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 ja weet ikmaar ik kan een tijd niet op photoshop wil iemand anders het misschien voor me doen? Ik wil het best voor je doen, maar ik zit nu helaas op school. Kan het tot 5 uur wachten? Dan doe ik het voor je. Maar als je dat geduld niet hebt, je kunt ook plaatjes verkleinen met ImageShack. Dit is dan niet zo uitgebreid, je kunt maar een paar grootte's kiezen. Maar als je het plaatje graag nu wil verkleinen, kun je dat het beste doen. Oke, het werkt als volgt: Je gaat naar www.imageshack.us. Dan klik je op 'Bladeren', en kies je het plaatje dat je wilt verkleinen. Zorg nu dat 'resize image' aangevinkt staat, en kies hoe groot het plaatje moet worden. Screen: Klik nou op 'host it' (dat staat rechtsonderaan), zodat je plaatje wordt ge-upload. Als je plaatje klaar is met uploaden, kom je in een nieuw venster, waar allemaal verschillende soorten links naar je plaatje staan. Maar in het midden zie je als het goed is een voorbeeld van je plaatje. Screen: Klik daarop. Nu zie je als het goed is je verkleinde plaatje. Klik erop met je rechter muisknop, en kies 'Afbeelding opslaan als...', en sla het plaatje op. Nu is je plaatje verkleind, zonder Photoshop. Maar als je wilt dat ik hem verklein, doe ik dat met plezier. Post even hoeveel pixels bij hoeveel pixels het plaatje moet worden, en ik verklein hem voor je als ik thuis ben. Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Jahoor, dat is goed. PB me het plaatje maar even (of post het hier), en zeg naar welke maat de afbeelding verkleind moet worden, dan zal ik dat even voor je doen. [Edit] Oh, BaasB was me voor. Bewerkt: 11 december 2006 door Froodooo Reageren
Bassiej Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) je kan ook heel simpel (& legaal ) 'Imageresizer' van Windows downloaden, daarmee kan je, met je rechtermuisknop op een afbeelding gewoon 'resize' kiezen, en kun je een plaatje zo verkleinen. Ik zal hem even voor je opzoeken ik edit zo even Oke met het programmatje zit er onder de rechtermuis dus een optie bij: Daarna krijg je dit, en kun je jou keuze maken hier is de link naar het programmatje: http://download.microsoft.com/download/whi...wertoySetup.exe Bewerkt: 11 december 2006 door Bassiej26 Reageren
MxM Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Met paint je opend het en je verschijft het kleine vierkantje rechts onder in de hoek. Erg efficient is het niet maar het werkt wel. Reageren
Arjen Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Met paint je opend het en je verschijft het kleine vierkantje rechts onder in de hoek.Erg efficient is het niet maar het werkt wel. Gevolg, bar slechte kwaliteit, pixels groter dan lego© en simpelweg lelijk. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Met paint je opend het en je verschijft het kleine vierkantje rechts onder in de hoek. Erg efficient is het niet maar het werkt wel. Gevolg, bar slechte kwaliteit, pixels groter dan lego© en simpelweg lelijk. je kan toch nog goed verkleinen met paint, als je dit doet: Klik! dit is de uitkomst: dit was hij gewoon groot: dit als je hem met de hand verkleint: dit als je hem met 'verkleinen' in de menu-balk doet: je ziet het verschil! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.