Jump to content

MTA San Andreas V2.00

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kreeg GTA San Andreas een week geleden. En een vriend op school zij me dat je er ook multi op kon spelen. Ik zocht dit dus even uit en zag dat dat kon. Ik ging dus op zoek naar de gepaste download maar vond ze :N . Ik vond alleen de 1.1.1 versie maar ik heb de 2.00 versie nodig.

:*D Als iemand de versie weet zijn wil je de link dan hier plaatsen :*D

Geplaatst:

Ha die Tomato, welkom op het forum.

MTA is uitsluitend te downloaden in versie 1.0 en 1.1.1 en bestaat simpelweg niet voor versie 2.0. Dat betekent overigens niet dat je dan geen MTA kan spelen, maar je zult je GTA SA eerst moeten downgraden naar versie 1 en daarna kun je MTA gewoon installeren. Bijkomend voordeel is dat je vervolgens ook kunt modden in SA. Je vindt de downgrade ==> hier <==. Veel plezier en eventuele vragen zijn altijd welkom :Y

Geplaatst:
Ha die Tomato, welkom op het forum.

MTA is uitsluitend te downloaden in versie 1.0 en 1.1.1 en bestaat simpelweg niet voor versie 2.0. Dat betekent overigens niet dat je dan geen MTA kan spelen, maar je zult je GTA SA eerst moeten downgraden naar versie 1 en daarna kun je MTA gewoon installeren. Bijkomend voordeel is dat je vervolgens ook kunt modden in SA. Je vindt de downgrade ==> hier <==. Veel plezier en eventuele vragen zijn altijd welkom :Y

Komt MTA 2.00 dan niet uit binnenkort? :?

Geplaatst:

Om een misverstand uit de wereld te helpen.

Versie van GTA: San Andreas

1.0 - Originele winkel versie

1.1 - Patch (NoMoreHotCoffee.com) voor 1.0

2.0 - Nieuwe winkel versie met de nieuwste patch

Versies van MTA: San Andreas

1.0 - 1e versie natuurlijk

1.1 - O.a. bugs fixes in MTA.

1.1.1 - Bugs fixes in MTA.

Zowieso zal MTA 2.0.0 nooit werken met GTA: SA 2.0. MTA versies zijn niet bedoelt voor je versie GTA: SA maar staat daar volledig los van. En MTA zal nooit kunnen werken met GTA: SA 2.0 .

Geplaatst:

Mag ik dan ook nog even opmerken(wat nog niet genoemd is in dit topic)

MTA:SA is weliswaar een multiplayer-mod maar alleen om te racen. Je kan dus niet lopen, schieten, in en uitstappen etc. Deze komt ooit wel uit gemaakt door het MTA team: MTA: DM(zoals al door RTS genoemd)

Met SA:MP kan dit wel. :) Dit is eigenlijk gewoon hetzelfde als MTA:DM alleen zal het omdat het later uitkomt beter zijn(dat is wel te hopen) en spelen er meer mensen.(statistisch gezien is dat waarschijnlijk :schater: ) Omdat MTA:DM dus nog niet uit is kun je tot die tijd gewoon lekker SA-MP spelen, ook deze is voor v1.00 en zal ook nooit voor v1.1 of v2.0 verschijnen. Gewoon downgraden dus zoals Sheep al zei. :)

SA:MP is hier te downloaden:

>>Klik<<

Geplaatst: (bewerkt)

Dus MTA SA v2.00 zal nooit uitkomen

En MTA is alleen racen

Dus niet vrij rondlopen of zo

Of je gaat gewoon MTA:VC spelen :*D !

heb je voor MTA VC geen GTA VC nodig??? :?

Bewerkt: door Tomato
Geplaatst:

MTA:SA v2.0 komt wel uit (beter bekend als MTA:SA dm).

Alleen MTA zal nooit versie 1.1/2.0 van GTA:SA supporten ;). MTA:SA v2.0 is dus voor GTA:SA v1.0.

En ja, voor MTA:VC heb je GTA:VC nodig.

Geplaatst:
Maar ik kan dus nooit op MTA SA spelen als ik mijn versie 2.00 niet downgrade? :?

Nee, dit zal niet lukken. Eventueel zet je San Andreas dubbel op je schijf, en maak je de ene V1.00 zodat je daar dan MTA: SA kan op spelen. Installeer MTA dan ook alleen op die versie van San Andreas.

Geplaatst:

Maar ik kan dus nooit op MTA SA spelen als ik mijn versie 2.00 niet downgrade? :?

Nee, dit zal niet lukken. Eventueel zet je San Andreas dubbel op je schijf, en maak je de ene V1.00 zodat je daar dan MTA: SA kan op spelen. Installeer MTA dan ook alleen op die versie van San Andreas.

Maar hoe doe je dat?

Geplaatst:

Ik deed het altijd door de GTA San Andreas map compleet te kopieren, en dan naar je andere schijf. Is het niet mogelijk dat je hem nog een keer installeerd?

Geplaatst:
Ik deed het altijd door de GTA San Andreas map compleet te kopieren, en dan naar je andere schijf. Is het niet mogelijk dat je hem nog een keer installeerd?

:? maar hoe noemt die map van SA :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...