RTS Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Kan je wat duidelijker zijn? Meestal staat je map in: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas Oid... Reageren
Tomato Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Allemaal ne dikke MERCI tis gisteren gelukt ik heb GTA SA gekopieerd en de gedowngrade Merci aan : - GTA-Sheep - RTS - Jarno - Goliat - Puma - Azer - Velaro - Joriz Ge zijt allemaal toffe gasten. See You Later Aligator Reageren
Legi0n Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ha die Tomato, welkom op het forum.MTA is uitsluitend te downloaden in versie 1.0 en 1.1.1 en bestaat simpelweg niet voor versie 2.0. Dat betekent overigens niet dat je dan geen MTA kan spelen, maar je zult je GTA SA eerst moeten downgraden naar versie 1 en daarna kun je MTA gewoon installeren. Bijkomend voordeel is dat je vervolgens ook kunt modden in SA. Je vindt de downgrade ==> hier <==. Veel plezier en eventuele vragen zijn altijd welkom Ik heb net GTA SA in de winkel gehaald, wil die multiplayer wel eens zien. Blijk ik 2.0 te hebben en je moet 1.0 hebben. Gelukkig kwam ik na veel zoeken jou post tegen! THANX THANX THANX heb 2.0 ff gedowngrade met die download en HOPPA SPELENNNN! Thanx man, youve made my day Reageren
Dutchlegend Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) hallo ik ben nieuw op de forum en kan iemand mij plzz vertellen waar ik gta san andreas multiplayer kan downloaden Bewerkt: 15 september 2007 door Dutchlegend Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 hallo ik ben nieuw op de forum en kan iemand mij plzz vertellen waar ik gta san andreas multiplayer kan downloaden Er zijn twee soorten multiplayer mods, namelijk MTA en SA-MP. In MTA ('Multi Theft Auto') draait het vooral om het racen, dus je kunt er bijvoorbeeld niet vrij rondlopen of schieten. Dit kan echter wel weer in SA-MP ('San Andreas Mulitplayer'), waar de nadruk ietwat minder wordt gelegd op racen. Zoals je al wel ziet, twee totaal van elkaar verschillende soorten. Aan jou de keus welke je graag wilt spelen. Download SA:MP 0.2.2 R2 Client Download MTA:SA Race v1.1.1, Win32 Client Reageren
remoendoo Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 hee ik zou graag willen weten wat het verschil is tussen gta sa v1.0 en gta sa v2.0 zit daar veel verschil tussen dan? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 heeik zou graag willen weten wat het verschil is tussen gta sa v1.0 en gta sa v2.0 zit daar veel verschil tussen dan? Ja. In V1 kun je modden. Maar toen er een mod uitkwam wat Rockstar niet goed vondt hebben ze V1 teruggehaald van de winkel en een nieuwe SA ontwikkelt. Deze is V2. In V2 is het modden eruit gehaald en zijn er een paar bugs gemaakt. Als je graag mods wilt gebruiken moet je met de downgrader hem downgraden. De link ervan zie je in de post van GTA-Sheep. Reageren
Bigsmoke!!! Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Als ik mijn Sa heb gedowngrade naar v1 en het spel opstart vraagt hij naar de orginele disc. En ik heb gewoon een orgineel spel.! Help mij. Reageren
Rivel Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Als ik mijn Sa heb gedowngrade naar v1 en het spel opstart vraagt hij naar de orginele disc. En ik heb gewoon een orgineel spel.! Help mij. Steekt je CD-rom erin? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.