Static-X-666 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 B) 1 Joow dudes waar vind je die spook auto's? Heeft iemand er een map ofzo van? 2 waar vind ik die big-food? je weet wel die auto ik kan m maar nie vinde! :blink:
Chi Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 1. Leer spellen. 2. Onderaan Mount Chilliad, en op nog vijf andere plekken. 3. Bigfoot bestaat niet, todat tegendeel is bewezen.
BrokenTable Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 B) 1 Joow dudes waar vind je die spook auto's? Heeft iemand er een map ofzo van? 2 waar vind ik die big-food? je weet wel die auto ik kan m maar nie vinde! :blink: big-food is meestal bij de Welstacked-pizza of BurgerShot te vinden :-) Bigfoot schijnt op Mnt.Chilliad te vinden te zijn, al is er nog steeds geen bewijs voor. Als je naar de ingame-map gaat en dan naar Back-o-beyond zie (ten oosten van Angel Pine) je op de map 2 hoefijzers staan. Daar staan de ghost-auto's Lees ook eens deze en deze thread door voor nog meer plaatsen. Ik ben zelf een Ghost-hovercrasft tegen gekomen...
Static-X-666 Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Woow sorry maar ik bedoel die big-food auto of monster truck srry <_<
Chi Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Woow sorry maar ik bedoel die big-food auto of monster truck srry <_< Dat klinkt al een stuk beter. De "Monster" oftewel de Monster Truck is beschikbaar nadat je de Missie voor Mike Torreno op Las Venturas hebt gedaan. Je kunt hem ook unlocken bij de Easter Bay Docks, wanneer je genoeg auto's hebt ingeleverd. Als je pas op het eeste eiland bent, kun je proberen de Hotring Race uit te spelen en eerste te worden. Dan krijg je hem ook, samen met de Hotring Racer.
Static-X-666 Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2004 :o Ik heb die spook auto gevonde vond er niks aan!!! maare zijn er ook nog meer van die auto's maar die dan wel wat doen? of moet ik gewoon snachts komen bij back o beyond!????
sjakie187 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 @ Chironu. Je mag zelf ook eens leren spellen. Dus hou je commentaar voor je aub als je zelf ook bij elk stuk tekst die je neerkwakt verscheidene spelfouten maakt.
Eros Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 jij hebt precies wel iets tegen chironu he sjakie
sjakie187 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Niet tegen chironu. Ken hem niet, wel tegen zijn arrogante/betweterige manier van posten.Heeft commentaar op het spellen van iemand terwijl hij zelf continu spelfouten maakt. Een beetje "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet" gevalletje. En ik zag dat hij moderator is en van een beetje moderator verwacht je toch wat meer dan het kinderachtige gedrag wat hij hier vertoont maar dat doen de meeste moderators hier heb ik al gemerkt.
Trax Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Omg ... Er zit 1 spelfoutje, en dat is eeste, en dat is dus een typefout. Die Static post nogal niet ABN, wat hier wel gehanteerd wordt, en wat Chi ook doet. Maar iig, weer ontopic :rolleyes:
BAZ Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 De spook auto is volgens mij een bug,omdat er anders ook spook hovercrafts zijn. In bayside marina op dat strand rolt die hovercraft(vortex) ook wel eens van het bergje af.
De Gta Master Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 ""Spook glandale"" is ook ergens te vinden in een dorpje in de dessert er is trouwens een film waar een soort rode glandale iedereen probeeert te vermoorden heeft soort een eigen wil weet naam niet ik dnek dat het daar van afgelijd is want die auto was ook byna helemaal verrot dus het is zeker een easter egg en niet zomaar een stomme glandale
Daan Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Woow sorry maar ik bedoel die big-food auto of monster truck srry <_< Dat klinkt al een stuk beter. De "Monster" oftewel de Monster Truck is beschikbaar nadat je de Missie voor Mike Torreno op Las Venturas hebt gedaan. Je kunt hem ook unlocken bij de Easter Bay Docks, wanneer je genoeg auto's hebt ingeleverd. Als je pas op het eeste eiland bent, kun je proberen de Hotring Race uit te spelen en eerste te worden. Dan krijg je hem ook, samen met de Hotring Racer. En hij staat op een boerderij, net buiten Los Santos.
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 En waar mag net buiten los santos zijn? Kan je lang zoeken als je helemaal om los santos moet rijden kun je op een kaart zetten en posten?
CelicaVB Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 (bewerkt) :blink: !!!SPOILER!!! :blink: Je kunt natuurlijk ook gewoon ff de 8-track uitrijden, dan heb je em al in het 1e level. (8-track is de "race" in het stadium, je moet wel een bepaalde hoeveelheid driving skill hebben om hieraan te kunnen deelnemen. Tip om het te kunnen halen: haal zo snel mogelijk iedereen in, zonder te botsen, en rij dan rustig de andere rondes uit, zonder te botsen. De auto vliegt namelijk heel snel in de fik) Bewerkt: 19 november 2004 door CelicaVB
Recommended Posts