bl@h Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 he er zijn ook "spook auto's" bij de probe inn het kamper veldje daar stuk of 3
The_Law Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 he er zijn ook "spook auto's" bij de probe inn het kamper veldje daar stuk of 3 ik heb er al 500x in die auto's gekropen en verreden en er dan weer uitgestapt en die kut auto's willen niet terugrijden :angry: dus geloof ik nog steeds niet dat dat zo is tot ik een deftig filmpje heb gezien
easter egg Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 dat komt ze rijden niet terug er komt een niewe aan ik dacht eerst dat ze terug reden maar toen ik er 1 verplaatst had kwam hij eraan (dacht ik) maar dat was een andere maar alleen in dezelfde kleur en hij had geen bestuurder die auto s zijn best maf :blink:
Sasuke Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 dat komt ze rijden niet terug er komt een niewe aan ik dacht eerst dat ze terug reden maar toen ik er 1 verplaatst had kwam hij eraan (dacht ik) maar dat was een andere maar alleen in dezelfde kleur en hij had geen bestuurder die auto s zijn best maf :blink: Moet je soms m'n CD van ''10 voor taal'' lenen ? Ik snap ffs niet wat je bedoelt :blink: ...
easter egg Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 ze rijden niet terug er komt gewoon een niewe auto aan zonder bestuurder. en die cd hoeft niet.
GTAGUY Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik heb ook wel een keer iets van die autos gemerkt ik was de multyplayer met een vriend aan het doen(ps2) en opeens zag ik toen ik op mount chiliad was 2 glendales van een heuvel af glijden er zaten geen besturrders in toen ik ging kijken dit was ongeveer in het gebied fallen tree
Recommended Posts