Jump to content

ps2 mods

Recommended Posts

Geplaatst:
ZIjn er ook mods voor de ps2?

zoja?

hoe moet dit?

en waar kan je die krijgen

Ik betwijfel het of er Mods zijn voor de PS2. Je hebt vooral het probleem dat je niet bij de bestanden kunt komen waar de PS2 San Andreas mee draait, aangezien het spel vanaf de DVD wordt gespeeld. Laatst las ik ergens hier op het forum dat je dan de bestanden op die DVD moest veranderen en dat opnieuw op een DVD zetten, maar ook hier betwijfel ik of dat wel kan.

De enige optie waarvan ik weet dat je wat meer met San Andreas kan is met behulp van de Action Replay Max CD's, maar dat is lang niet zo uitgebreid als dat PC mods (kunnen) zijn.

Geplaatst:

hey,

Je kan een paar Mods voor de ps2 versie installeren op je ps2,maar dit zullen dan speciale versie's zijn onder andere de ps2 mission maker enz. Voor de rest raad ik je af om van de pc mods te blijven want deze kunnen gevaarlijk zijn voor je ps2 dvd , je ps2 zelf en de computer.

Greetz

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is fijn om te horen maar waar kan je die dan downloaden en moet je dan ook die cd(action replay max?ofzo) gebruiken en hoe werkt dat :puh:

later :*D

Bewerkt: door dion aan de macht

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...