bronzenknieschijf Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) heey ik heb een xbox360 gekocht met de game gears of war voor 429 euro gekocht en een 23 inch samsung lcd hd ready tv voor 609 euro gekocht, k ben er heel blij mee... mooi beeld en een super game:D ik wou dit alleen even meedelen groetjes BKS Bewerkt: 11 december 2006 door bronzenknieschijf Reageren
Joriz Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 dus? Heb je een probleem? Of wil je een review geven van je apparatuur? Dit topic is namelijk een beetje zinloos. Reageren
SamShine Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Gefeliciteerd met je beide aankopen . Toch is dit niet echt de manier om je positieve feedback te geven over je spullen. We hebben namelijk een Xbox 360 topic waar je al deze dingen kan melden. Daarbij vind ik het een beetje overbodig, maar wie ben ik ? Veel plezier er verder mee . Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 naja (sorrie) ik vind beetje ingewikkeld al die speciale topics waar je dit en dat en zus en zo in moet plaatsen.. wat is er nouw zo erg om er een extra topic over te openen? Reageren
SamShine Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Zo erg is het niet, maar als iedereen het gaat doen word het een rotzooitje . Daarom zijn die regels en speciale topics er. Bewerkt: 11 december 2006 door SamShine Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Nou weet ik dit topic nog wel goed te benutten Want ik zit erover te denken om voor mijn verjaardag (5 maart) een Xbox 360 te vragen. Maar kan ik dat apperaat dan gewoon simpelweg op mijn kleine tv'tje aan sluiten of moet ik perse zo'n groot breed beeld tv kopen? Groet gammie Reageren
Jowx Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Nou weet ik dit topic nog wel goed te benutten Want ik zit erover te denken om voor mijn verjaardag (5 maart) een Xbox 360 te vragen. Maar kan ik dat apperaat dan gewoon simpelweg op mijn kleine tv'tje aan sluiten of moet ik perse zo'n groot breed beeld tv kopen? Je kan een XBox-360 gewoon op je kleine tv aansluiten, een LCD tv geeft alleen wel betere beelden. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Je kan hem prima op een normale tv aansluiten. Het beeld wordt natuurlijk mooier op een HDTV, maar met een normale tv is niets mis. Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Bedankt voor de reactie Jowx en Piet-Herr , ik was al bang dat het problemen zou leveren op een kleine tv omdat het apperaat een groter beeld formaat vraagt. Ben blij toe nu nog maar hopen voor mijn verjaardag Groet gammie. Reageren
SamShine Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Bedankt voor de reactie Jowx en Piet-Herr , ik was al bang dat het problemen zou leveren op een kleine tv omdat het apperaat een groter beeld formaat vraagt. Ben blij toe nu nog maar hopen voor mijn verjaardag Volgensmij begrijp je het (nog steeds) verkeert... Je kan de Xbox 360 gewoon op kleine TV's aansluiten, alleen dan moet je de juiste aansluitingen hebben . Verder moet je in je Xbox instellen op wat voor TV je speelt, zodat hij niet signalen voor een TV met een diameter van 100 cm gaat verzenden naar een TV met een diameter van 30 cm . De aansluitingen die je nodig hebt: dit moet passen. Veel succes verder! Edit: Kortweg gewoon de aansluitingen voor een PS2/Xbox/Gamecube/ect. . Bewerkt: 11 december 2006 door SamShine Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Volgensmij begrijp je het (nog steeds) verkeert... Je kan de Xbox 360 gewoon op kleine TV's aansluiten, alleen dan moet je de juiste aansluitingen hebben . Verder moet je in je Xbox instellen op wat voor TV je speelt, zodat hij niet signalen voor een TV met een diameter van 100 cm gaat verzenden naar een TV met een diameter van 30 cm . De aansluitingen die je nodig hebt: dit moet passen. Veel succes verder!Edit: Kortweg gewoon de aansluitingen voor een PS2/Xbox/Gamecube/ect. . Maar ik neem aan dat als je een Xbox 360 koopt dat er dan de juiste kabeltjes bij zitten om hem op je tv aantesluiten? Anders is het niet zo'n groot probleem want dan neem ik gewoon die van me ps2 Maar als conclusie, als ik een Xbox 360 neem heb je de juiste kabeltjes sluit hem aan op mijn kleine tv'tje stel alles goed in en klaar geen gezeur toch? Groet gammie. Reageren
SamShine Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Als je de premium pack koopt zitten er inderdaat de juiste kabels bij, volgens mij ook bij de Core pack, maar dit kan ik niet bevestigen... Verder zijn alleen de instellingen enige blokkades . Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Bij de Core zit de simpelste kabel die je op iedere TV aan kunt sluiten, namelijk de composietkabel. Als je een kabel van betere kwaliteit wil, zoals een RGB-kabel of S-Video, moet je die er apart bij kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.