Caltson Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 Hey, Woordje Vooraf --------------------- Dit mag dan mischien een beetje te ver gaan maar ik denk dat mischien dit de verklaring is van de duikboot. ---------------------- Het scheepswrak in Vice Point is in tegenstelling tot het scheepswrak Vice port in 2 stukken gebroken. Volgens mij heeft de Duikboot enkele meters verder van het scheepswrak getroffen met een torpedo. dit mag dan mischien gek klinken voor een 'simpele" Vice City van 2002 , maar toch.. Bewijs 1: Het shipswrak ligt met de breuk juist richting duikboot. Bewijs 2: Waarom de duikboot niet op een adnere plaats,meer verpreid over vice city,maar recht op diezelfde plaats waar dat schipswrak licht. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 zou kunnen maar dit hoort eigenlijk in het topic voor vice city's EE's want die duikboot en wrakken zijn EE's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 Dat zou best kunnen, maar waarom is dit gebeurd in Vice City??? Vice City is geen oorlogsgebied en ik snap niet dat een normale boot gewoon even kapot getorpedoot wordt. Ik denk niet dat het zo is, het kan zijn dat ze een rotsblok hebben geraakt, allebei, en dat ze daarom dichtbij elkaar liggen. Maar je kunt gelijk hebben, wat doet een duikboot eigenlijk al in Vice City, in San Andreas heb je er ook één, en ik snap niet wat die daar doet. Goed gezien gtagangster, misschien vinden we meer...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 vice city is wel een(soort van) oorlogsgebied. denk maar aan fort baxter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 (bewerkt) En waar ligt er dan een duikboot, want volgens mij heb ik die nog nooit gezien En denk aan de vietnamoorlog in die tijd, of russen.. T zou allemaal kunnen! Bewerkt: 12 december 2006 door Stefantjuh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 (bewerkt) Hey, Nog wat bewijsstukken 1)Duikboot niet beschadigd en is enorm moeilijk te zien. 2)Wie zegt dat het "een gewoon vrachtschip" was? 3.) Bij die boot van gta III die ook te vinden is in Gta Vice city werkte voor de chartered liberty lines en toen werd hij opgebazen (in gta III). mischien is er hier ook enig verband met dezelfde company line. 4) Naar mijn weten heeft Vice City niet zoveel oorlogshistorie gehad,maar het stikt er wel van gangs en drugssmokkelaars,mischien had deze boot iets te maken met ze. 5)Locatie van duikboot : Ga naar scheepswrak in Vice Point en zorg dat je recht t.o.v het middelste gebouw van de noordelijkste straat van Vice point ben. Ga nu het water op (of vlieg erover of eronder) en na een tijdje kom je een(stilstaande) duikboot tegen.deze staat recht t.o.v. het scheepswrak met breuk richting duikboot. Links : Duikboot screen : http://nl.wikigta.org/index.php/Duikboot_%28GTA_Vice_City%29 Greetz Bewerkt: 12 december 2006 door gtagangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Het is heel makkelijk om zulk soort dingen allemaal met elkaar in verband te brengen, toevallig brengt Rockstar meestal dingen net zo bij elkaar dat er altijd wel weer een theorie uit te halen is over een mogelijke gebeurtenis. Die van de Legerbasis had duidelijke grond aan de voet, omdat van veraf gewoon te zien was dat de basis er anders uit gezien had. Hier zijn twee schepen, één ligt het hele spel onderwater, dat kan sowieso al niet, een onderzeeër kan nooit geen maanden (zoals Sonny het zegt, "...give him a few months...") onderwater blijven. Je kunt ook de mensen in cement met iets anders in verband brengen, zo kan je allemaal dingen gaan verzinnen, maar zolang je het alleen maar denkt, en redeneert, en niets bewijst, is het meer een fantasie van de GTA-fantasie. Het spel is gemaakt voor het spelen en om uit te spelen. Je kunt dan andere dingen erbij gaan doen als grapjes vinden, dingen met elkaar in verband brengen, kijken of er misschien eerst andere ideeën waren, en of hier nog iets van terug te zien is, maar dat kan je nooit weten. Als een spel op een echte stad is gebasseerd, of op een echte geschiedenis, kan je dingen gaan vergelijken, én natrekken. Hier is dat onmogelijk, heel GTA is één grote fantasie-wereld, de steden liggen allemaal in de USA, lijken veel op echte steden, maar zijn nog altijd totaal anders. Er is geen geschiedenis van waarin we het na kunnen kijken. Rockstar heeft het woord hierin. Als één programmeur een boot extra in het water gooit, gaan er meteen gigantisch veel fantasieën over wat de functie van dit object zou kunnen zijn. Natuurlijk leuk om te doen, maar je bereikt er in feite niets mee. Zeker niet als ze totaal niets met het verhaal van de desbetreffende GTA te maken hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.