Dx11 Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Wie kan er even voor mij zoeken waar je need for speed carbon goedkoper dan €60,- kan krijgen? kan zelf niks vinden, bol.com heeft hem voor €60,- het gaat dus om de normale xbox! dank! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Carbon Maar wat maken die €3,- uit? Reageren
SamShine Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Edit @ Mania-92: Je hebt 2 euro verzendkosten, dus is ben je dan maar een euro goedkoper uit . Je kan hier even kijken . Is dat nog te duur voor je? Marktplaats is ook een optie . Alleen een kleine opmerking, we hebben verschillende games fora . Veel plezier met je toekomstige aankoop . Bewerkt: 11 december 2006 door SamShine Reageren
Mania-92 Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Edit @ Mania-92: Je hebt 2 euro verzendkosten, dus is ben je dan maar een euro goedkoper uit .Je kan hier even kijken . Is dat nog te duur voor je? Marktplaats is ook een optie . Alleen een kleine opmerking, we hebben verschillende games fora . Veel plezier met je toekomstige aankoop . Maar dan nog voor die paar euro kun je hem net zogoed in de winkel halen. Je hebt meestal ook nog een betere omruilgarantie. Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Edit @ Mania-92: Je hebt 2 euro verzendkosten, dus is ben je dan maar een euro goedkoper uit . Je kan hier even kijken . Is dat nog te duur voor je? Marktplaats is ook een optie . Alleen een kleine opmerking, we hebben verschillende games fora . Veel plezier met je toekomstige aankoop . Maar dan nog voor die paar euro kun je hem net zogoed in de winkel halen. Je hebt meestal ook nog een betere omruilgarantie. denk dat weinig winkels de xbox versie hebben (ivm 360) marktplaats heeft weinig voor de normale xbox, en die er zijn zijn ook €50,- Bewerkt: 11 december 2006 door DX11 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Verplaatst naar Algemeen Game Fora. Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Verplaatst naar Algemeen Game Fora.Ik had het extra in onzin geplaatst omdat het daar veel mee word bekeken.. Reageren
SamShine Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Verplaatst naar Algemeen Game Fora.Ik had het extra in onzin geplaatst omdat het daar veel mee word bekeken.. Maar dat is niet de goeie plek . Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Verplaatst naar Algemeen Game Fora.Ik had het extra in onzin geplaatst omdat het daar veel mee word bekeken.. Maar dat is niet de goeie plek . Inderdaad. Het Onzin Forum word wel veel bekeken maar dat wil niet zeggen dat iedereen gelijk alles daar mag posten. Als iedereen alles in het Onzin Forum post word het een chaos. Gelieve daarom in vervolg de Topic's netjes in het juiste Subfora te plaatsen. Alvast bedankt. On-Topic nu! Reageren
Tunix Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Dit misschien? Of hier? Succes met zoeken trouwens . Bewerkt: 13 december 2006 door Tunix Reageren
Velaro Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) -Zoekt Carbon voor X-Box. Prijs lager dan €60. Misschien van Play.com? Ken de site zelf niet, maar de prijs is toch goedkoper. Het werkt op Europese en UK X-Boxen. Hoeveel de verzendingskosten bedragen weet ik niet, kijk maar even en maak er dan maar uit op of je het goedkoop genoeg vind. Klikkie. Bewerkt: 13 december 2006 door Velaro Reageren
Dx11 Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 -Zoekt Carbon voor X-Box. Prijs lager dan €60. Misschien van Play.com? Ken de site zelf niet, maar de prijs is toch goedkoper. Het werkt op Europese en UK X-Boxen. Hoeveel de verzendingskosten bedragen weet ik niet, kijk maar even en maak er dan maar uit op of je het goedkoop genoeg vind. Klikkie. das wel veel goedkoper, maar ik ben bang dat er dan gewoon nooit iets aankomt omdat het vanuit het buitenland komt... maar dollars zijn ongeveer gelijk aan euro's toch? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Er zit toch nog wel wat verschil in... €1.00 = $1.32126 30$ is dus ongeveer €22,70 Reageren
Dx11 Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Er zit toch nog wel wat verschil in... €1.00 = $1.32126 30$ is dus ongeveer €22,70 zo das flink goedkoop, ben alleen bang dat het nooit zal aankomen aangezien het uit het buitenland komt, iemand ervaringen? Reageren
Backsmash Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 klikkie toen ik er bestelde moest je 1 euro verzendkosten betalen en als je voor half 8 savonds bestel word hij de volgende dag nog bezorgd. je komt uit op €58 dus voor 2 euro kan je net zo goed in de winkel kopen. als je in rotterdam woont kan je het spel daar op komen halen en dan is hij 57 euro. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.