Jump to content

NFS carbon goedkoop voor de xbox?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie kan er even voor mij zoeken waar je need for speed carbon goedkoper dan €60,- kan krijgen? kan zelf niks vinden, bol.com heeft hem voor €60,- het gaat dus om de normale xbox! dank!

Geplaatst: (bewerkt)

Edit @ Mania-92: Je hebt 2 euro verzendkosten, dus is ben je dan maar een euro goedkoper uit :-( .

Je kan hier even kijken :) . Is dat nog te duur voor je? Marktplaats is ook een optie :) .

Alleen een kleine opmerking, we hebben verschillende games fora ;) .

Veel plezier met je toekomstige aankoop :) .

Bewerkt: door SamShine
Geplaatst:
Edit @ Mania-92: Je hebt 2 euro verzendkosten, dus is ben je dan maar een euro goedkoper uit :-( .

Je kan hier even kijken :) . Is dat nog te duur voor je? Marktplaats is ook een optie :) .

Maar dan nog voor die paar euro kun je hem net zogoed in de winkel halen. :cab: Je hebt meestal ook nog een betere omruilgarantie.

Maar dan nog voor die paar euro kun je hem net zogoed in de winkel halen. :cab: Je hebt meestal ook nog een betere omruilgarantie.

denk dat weinig winkels de xbox versie hebben (ivm 360)

marktplaats heeft weinig voor de normale xbox, en die er zijn zijn ook €50,-

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:
Verplaatst naar Algemeen Game Fora.
Ik had het extra in onzin geplaatst omdat het daar veel mee word bekeken.. :ch:

Maar dat is niet de goeie plek ;) .

Geplaatst:
Verplaatst naar Algemeen Game Fora.
Ik had het extra in onzin geplaatst omdat het daar veel mee word bekeken.. :ch:

Maar dat is niet de goeie plek ;) .

Inderdaad. Het Onzin Forum word wel veel bekeken maar dat wil niet zeggen dat iedereen gelijk alles daar mag posten.

Als iedereen alles in het Onzin Forum post word het een chaos.

Gelieve daarom in vervolg de Topic's netjes in het juiste Subfora te plaatsen.

Alvast bedankt. :)On-Topic nu!

-Zoekt Carbon voor X-Box. Prijs lager dan €60.

Misschien van Play.com?

Ken de site zelf niet, maar de prijs is toch goedkoper. Het werkt op Europese en UK X-Boxen. Hoeveel de verzendingskosten bedragen weet ik niet, kijk maar even en maak er dan maar uit op of je het goedkoop genoeg vind. Klikkie.

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

-Zoekt Carbon voor X-Box. Prijs lager dan €60.

Misschien van Play.com?

Ken de site zelf niet, maar de prijs is toch goedkoper. Het werkt op Europese en UK X-Boxen. Hoeveel de verzendingskosten bedragen weet ik niet, kijk maar even en maak er dan maar uit op of je het goedkoop genoeg vind. Klikkie.

das wel veel goedkoper, maar ik ben bang dat er dan gewoon nooit iets aankomt omdat het vanuit het buitenland komt... maar dollars zijn ongeveer gelijk aan euro's toch?
Geplaatst:
Er zit toch nog wel wat verschil in...

€1.00 = $1.32126

30$ is dus ongeveer €22,70

zo das flink goedkoop, ben alleen bang dat het nooit zal aankomen aangezien het uit het buitenland komt, iemand ervaringen?
Geplaatst:
klikkie toen ik er bestelde moest je 1 euro verzendkosten betalen en als je voor half 8 savonds bestel word hij de volgende dag nog bezorgd. je komt uit op €58 dus voor 2 euro kan je net zo goed in de winkel kopen. als je in rotterdam woont kan je het spel daar op komen halen en dan is hij 57 euro.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...