Jump to content

NFS carbon goedkoop voor de xbox?

Recommended Posts

Geplaatst:
klikkie toen ik er bestelde moest je 1 euro verzendkosten betalen en als je voor half 8 savonds bestel word hij de volgende dag nog bezorgd. je komt uit op €58 dus voor 2 euro kan je net zo goed in de winkel kopen. als je in rotterdam woont kan je het spel daar op komen halen en dan is hij 57 euro.
ik zocht dus een goedkopere, en die is al gevonden iets hoger voor 30 dollar... alleen ik vraag me af of iemand weet of dat wel goed gaat vanuit het buitenland.
Geplaatst:

Als je een Xboxspel uit Amerika laat overkomen, gaat het niet werken op jou Europese Xbox. Je zal of een Europese versie moeten aanschaffen, of een Amerikaanse Xbox, en dan is de keus natuurlijk snel gemaakt. Verder is het niet echt mogelijk om het spel veel goedkoper dan de normale winkelwaarde te verkrijgen in europa denk ik. Natuurlijk biedt Ebay of Marktplaats een uitkomst maar als je echt voor een orginele wilt gaan moet hij zeker uit europa komen. Verder als je toch iets uit het buitenland besteld gaat het wel goed hoor, je hebt alleen kans dat je met een credit-card moet betalen.

Geplaatst:
Als je een Xboxspel uit Amerika laat overkomen, gaat het niet werken op jou Europese Xbox. Je zal of een Europese versie moeten aanschaffen, of een Amerikaanse Xbox, en dan is de keus natuurlijk snel gemaakt. Verder is het niet echt mogelijk om het spel veel goedkoper dan de normale winkelwaarde te verkrijgen in europa denk ik. Natuurlijk biedt Ebay of Marktplaats een uitkomst maar als je echt voor een orginele wilt gaan moet hij zeker uit europa komen. Verder als je toch iets uit het buitenland besteld gaat het wel goed hoor, je hebt alleen kans dat je met een credit-card moet betalen.
die van 30 dollar werkt ook op europese xboxen, kijk maar:

-Zoekt Carbon voor X-Box. Prijs lager dan €60.

Misschien van Play.com?

Ken de site zelf niet, maar de prijs is toch goedkoper. Het werkt op Europese en UK X-Boxen. Hoeveel de verzendingskosten bedragen weet ik niet, kijk maar even en maak er dan maar uit op of je het goedkoop genoeg vind. Klikkie.

alleen ik heb geen credit card... ik denk er nog ff over...

Geplaatst:

Een tijdje geleden heb ik zelf Carbon gehaald voor de oude Xbox. De prijs was toen gewoon 60 euro. Toch wel een teleurstelling hoor die game. Hij was veels te kort maar dat terzijde..

:N

Geplaatst:
Een tijdje geleden heb ik zelf Carbon gehaald voor de oude Xbox. De prijs was toen gewoon 60 euro. Toch wel een teleurstelling hoor die game. Hij was veels te kort maar dat terzijde..

:N

serieus, kan je me er iets meer over vertellen? is het veel slechter dan de andere versies dan?
Geplaatst:

Kijk het zit zo.

Het ligt helemaal aan jouw verwachting van de game zelf. En na wat berichten van jouw te hebben gelezen ben je best enthousiast over Need for speed Carbon.

Dat was ik ook en ik vind het nog steeds een goed spel alleen is het een echt veels te korte game. Ik kocht hem op Dinsdag van de release en Zaterdag had ik hem uitgespeeld. En dan heb ik misschien per dag zo'n 2 uur gespeeld i.v.m stage.

En wat de verschillen betreft;

De versie op de Xbox is mooi. EA heeft zijn best gedaan om het laatste uit de machine te halen en het is ze goed gelukt. Als je de Xbox versie naast de PC of Xbox 360 versie neerlegt dan zie je overduidelijk verschil maar dat ligt gewoon aan de hardware van beide partijen.

Dus wat ik je aanraad is om Carbon te regelen voor een laag prijsje via een ver-koop website. Want 60 euro neertellen voor een game waar je nog geen week mee bezig bent is wel zonde hoor. Mijne ligt nu onder een dikke laag stof :$

Blink

Geplaatst: (bewerkt)
Kijk het zit zo.

Het ligt helemaal aan jouw verwachting van de game zelf. En na wat berichten van jouw te hebben gelezen ben je best enthousiast over Need for speed Carbon.

Dat was ik ook en ik vind het nog steeds een goed spel alleen is het een echt veels te korte game. Ik kocht hem op Dinsdag van de release en Zaterdag had ik hem uitgespeeld. En dan heb ik misschien per dag zo'n 2 uur gespeeld i.v.m stage.

En wat de verschillen betreft;

De versie op de Xbox is mooi. EA heeft zijn best gedaan om het laatste uit de machine te halen en het is ze goed gelukt. Als je de Xbox versie naast de PC of Xbox 360 versie neerlegt dan zie je overduidelijk verschil maar dat ligt gewoon aan de hardware van beide partijen.

Dus wat ik je aanraad is om Carbon te regelen voor een laag prijsje via een ver-koop website. Want 60 euro neertellen voor een game waar je nog geen week mee bezig bent is wel zonde hoor. Mijne ligt nu onder een dikke laag stof :$

Blink

ik weet niet echt of het zo goed is dat is dus juist me vraag, maar gelukkig ben ik niet zo snel met die spellen, speel nu af en toe in het weekend een halve dag most wanted, en dan ben ik 2 blacklist racers verder ongeveer :$ dus dat zal wel goedkomen, maar misschien word het nogwel goedkoper in de winkels na een tijdje... je weet maar nooit... uiteindelijk zal het wel een keer voor €20,- te koop zijn maarja hoelang moeten we daar op wachten... maar is het wel mooier (qua graphics) en beter (qua auto's en tunen) dan most wanted? Bewerkt: door DX11
Geplaatst:

Het aanpassen van je auto is in Carbon veel uitgebreider dan in Most Wanted. Maar toen ik de game had uitgespeeld kon dit mij niet lang meer boeien.

Naast de standaard bumpers voor op je auto kan je ook de autosculpt optie gebruiken. Deze optie geeft je de mogelijkheid om bijvoorbeeld je bumper precies op een plek te zetten waar jij deze wilt hebben.

Qua graphics vind ik Carbon wel beter dan Most Wanted. Alleen is het toch weer jammer dat ze hebben gekozen voor de nacht-style. Ik vond het rijden overdag in Most Wanted erg goed werken.

Het is niet perse slecht hoor dat nacht styltje in Carbon maar soms heb je geen overzicht en rijd je keihard tegen een muurtje op.

Blink :*D

Geplaatst: (bewerkt)
Hier kun je Need for Speed Carbon voor 49,50 kopen. Daar komt nog 2 euro bij aan verzendkosten, maar 51,50 scheelt nog steeds bijna 10 euro met de normale winkelprijs. Bewerkt: door Piet-Herr

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...