Jump to content

nl ondertiteling the party

reinbertio

Recommended Posts

als ik gewoon met engelse taal VC speel is er geen probleem

maar als ik met NL ondertiteling speel loopt hij bij het filmpje van the party als Tommy op de Boot van Colonel Cortez komt vast weet iemand hoe dit komt?

Delen op andere websites

Ik weet niet welke Nederlandse ondertiteling je hebt, maar het blijft natuurlijk mensen- werk zo'n savegame maken, want alles moet met de hand in een andere taal gezet worden. En dan kan er echt wel eens een foutje inzitten, mijn tip is om een andere savegame te maken of hier te melden welke het is, want dan kan ik of één van de andere er naar kijken, maar wat je ook kunt doen is gewoon die cutscene even over slaan, want zo erg lijkt me dat ook weer niet. Het is niet officieel van Rockstar dus fouten zijn mogelijk natuurlijk. Je kunt ook zelf even naar de American.gxt (of een andere) kijken met de GXT Editor, laat eerst maar zien welke vertaling je hebt gebruikt.

Edit 1: Dan zul je toch even moeten zeggen welke vertaling het is...

Edit 2: Die website laad bij mij ook niet...

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

de cutscene overslaan loopt hij ook vast

Waarschijnlijk is er iets in die cutscene niet goed vertalld of is er een tekente vergeten. ~ die is erg belangrijk.

Als je aangeeft waar je hem vandaan hebt kunnen we het voor je bekijken.

Delen op andere websites

als ik gewoon met engelse taal VC speel is er geen probleem

maar als ik met NL ondertiteling speel loopt hij bij het filmpje van the party als Tommy op de Boot van Colonel Cortez komt vast weet iemand hoe dit komt?

Ik heb die vertaling geprobeerd en er lijkt bij mij niets mis te zijn. Hij loopt niet vast bij de missie en de cut-scene.

Wat je kunt proberen is de ondertiteling uit te zetten. Dit kan bij opties -> grafisch. Dan de missie spelen en de ondertiteling weer aan te zetten.

Ook kan je deorginele american.gxt terug plaatsen en dan de missie spelen, opslaan en de vertaling weer plaatsen. Ik denk toch dat het probleem in iets anders zit dan de vertaling, want bij mij werkt deze perfect.

(Buiten de vele taalfouten. Ik hoop dat mijn SA vertaling van een hoger niveau is)

Bewerkt: door HerrieM
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...