Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas voor de PS2

Recommended Posts

Geplaatst:

Rijd in je auto naar een prostituee toe en ga langzaam naast haar rijden. Wanneer ze geïnteresseerd is zal ze zich naar jou toedraaien en iets vragen in de trand van: "Do you wanna have a good time, honey?". Wanneer je dat wel graag wil druk je op de knop voor GESPREK_POSITIEF (PC: Y; PS2: pijltje rechts ; Xbox: D-pad naar rechts) en dan zal ze naar de passagiersplek lopen.

Daarna rijd je naar een rustig plekje en geniet je van de show.

Geplaatst: (bewerkt)

Voor de PS2:

Ga dicht bij hun rijden, zelfs met je wagen op de stoep, tot er een bericht verschijnt: "You want a good time, honey"?

Vanaf dat dit bericht verschijnt klik je op je rechste pijltje. Hierdoor zal ze naar je wagen lopen en automatisch instappen.

Om seks te hebben, moet je met haar naar een rustige, verlaten weg/steegje rijden.

Nadat het plezier gedaan is :puh: kan je haar neerschieten, en heb je je eigen geld terug ;)

Wanneer je de Pimping mission doet (hier meer uitleg daarover) betalen de hoeren jou als je seks hebt! :)

Veel succes

EDIT: 20sec te laat ;)

Bewerkt: door demontventoux
Geplaatst:

Ik wil hier graag nog even aan toevoegen dat zo'n hoertje tijdens de sex ook helpt om je health weer te herstellen, mits je natuurlijk health schade hebt opgelopen. 8)

Geplaatst:

Als je heel graag hun geld wil kan je ook eerst de Pimp-missie's doen tot level 10, dan betalen ze jou i.p.v. andersom :puh: Als je dan een hoertje oppikt zegt CJ soms na de daad dat hij haar pooier is :D (Volgens mij zoiets als: I'm ur pimp bitch). Het bedrag wat je dan krijgt ligt volgens mij op $26 of $28 dus 't stelt niet veel voor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...