Wonga Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Vraagje ? is er mischien een mod of code of weet ik veel wat waardoor je overal graffiti kan spuiten ?? of iets wat er op lijkt .. Dank je wel !!!!! Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Vraagje ?is er mischien een mod of code of weet ik veel wat waardoor je overal graffiti kan spuiten ?? of iets wat er op lijkt .. Dank je wel !!!!! Er is geen mod of code voor, maar wel een handig kaartje en progamma. Het kaartje kan je hier vinden. Hierop staan alle Hidden Sprays aangegeven, als je op de Hidden Spray (oranje bolletje) klikt zal je naar een screen gaan van de betreffende spray. Hierdoor kan je ze dus snel vinden. Jammer genoeg doet de printvriendelijke versie het nu niet, anders zou je het even kunnen uitprinten maar dit kost veel kleur. Daarnaast is er nog een handig progammatje, genaamd San Andreas Mission Analyzer, hiermee kan je kijken wat jij nog moet voor de 100%, hier word dus aangegeven welke huizen je nog moet kopen, welke missie je nog moet doen en ook welke Hidden Sprays. Ze staan dan op een kaartje aangegeven, hij analyzeert de savegame tijdens het spelen, het progamma ziet dan welke sprays je nog moet. Dus als je nog 1 moet en hem niet kunt vinden heb je hem zomaar gevonden met het progamma. Je kunt SAMA hier downloaden. Wanneer het niet lukt of wanneer je nog vragen hebt hoor ik ze graag 'Wonga' EDIT: Ik heb je post verkeerd gelezen, mijn excusses. En nog even antwoord, er is hier bij mijn weten geen mod voor. En al helemaal geen code, dus je zal het echt met de normale 100 sprays moeten doen. Thx aan BaasB voor het melden Bewerkt: 11 december 2006 door Typhoon Reageren
Wonga Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) is er niet Ok Jammerz neej ik heb SA al uit gespeeld maar het leuk me geweldig om gewoon overal je taggie te kunnen zetten zoals in getting up thanks Bewerkt: 11 december 2006 door Wonga Reageren
GTA_XP Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 (bewerkt) is er niet Ok Jammerz neej ik heb SA al uit gespeeld maar het leuk me geweldig om gewoon overal je taggie te kunnen zetten zoals in getting up thanks Hey er is wel een programmatje en dat heet de Crazy Trainer +151. Daarmee kan je met twee toetsen alle Spraytags krijgen. Bewerkt: 12 december 2006 door hooligun Reageren
Wonga Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 is er niet Ok Jammerz neej ik heb SA al uit gespeeld maar het leuk me geweldig om gewoon overal je taggie te kunnen zetten zoals in getting up thanks Hey er is wel een programmatje en dat heet de Crazy Trainer +151. Daarmee kan je met twee toetsen alle Spraytags krijgen. het gaat er juist om dat ik overal kan spuiten op elke muur en niet alleen op de betreffe plek om over een andere heen te gaan.. Reageren
Koen729 Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Vraagje ?is er mischien een mod of code of weet ik veel wat waardoor je overal graffiti kan spuiten ?? of iets wat er op lijkt .. Dank je wel !!!!! Je kan wel spuiten, het blijft alleen niet staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.