ThaDcc Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Er zijn 3 soorten auto pimp 'winkels' in San Andreas: Transfender: waar je bijna alle auto'skan pimpen (op lowriders en een paar andere automerken na) Die garage voor lowriders En die enne dat je er graphics (of hoe die dingen heten) op kan zetten, noe kan ik die laatste niet vinden, ik kan hem wel vinden maar hij gaat niet open. komt dat omdat ik cheats heb gebruikt? Als iemand mj wil helpen, graag! Gr, ThaDcc >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar General...<<< Reageren
BaasB Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Er zijn 3 soorten auto pimp 'winkels' in San Andreas:Transfender: waar je bijna alle auto'skan pimpen (op lowriders en een paar andere automerken na) Die garage voor lowriders En die enne dat je er graphics (of hoe die dingen heten) op kan zetten, noe kan ik die laatste niet vinden, ik kan hem wel vinden maar hij gaat niet open. komt dat omdat ik cheats heb gebruikt? Als iemand mj wil helpen, graag! Gr, ThaDcc Sowieso heb je de juiste auto nodig om in Transfender te kunnen tunen, er zijn maar heel weinig auto's geschikt voor. Hier heb je een lijstje van de auto's: Sultan (Vindplaats van Sultan: Klik. Plaatje van Sultan: Klik.) Elegy (Vindplaats van Elegy: Klik. Plaatje van Elegy: Klik.) Uranus (Vindplaats van Uranus: Klik. Plaatje van Uranus: Klik.) Flash (Vindplaats van Flash: Klik. Plaatje van Flash: Klik.) Jester (vindplaats van Jester: Klik. Plaatje van Jester: Klik.) Stratum (Vindplaats van Stratum: Klik. Plaatje van Stratum: Klik.) Bovendien moet je eerst de missie Zeroing In van Wang Cars uitgespeeld hebben voordat je er in kan. Succes ermee. EDIT: Ik was in de war met Wheels Arch Angels. Dit zijn de auto's die je in Transfender kunt tunen: SUV's & Weagons•Mesa •Huntley •Landstalker •Perrenial •Rancher •Regina •Romero •Solair 2-Door Sedans & Compact •Alpha •Blista Compact •Bravura •Cadrona •Club •Feltzer •Fortune •Hermes •Hustler •Majestic •Stafford •Stallion •Virgo •Windsor 4-Door Luxery Sedans •Admiral •Elegant •Glendale •Greenwood •Merit •Primo •Sentinel •Stretch •Sunrise •Vincent •Washington •Tahoma Muscle Cars •Buffalo •Clover •Phoenix •Sabre High Performance Sport Cars •Banshee •Bullet •Cheetah •Comet •Infernus •Super-GT •Turismo •ZR-350 •Euroz Light Trucks & Vans •Bobcat Met dank aan Typhoon voor het lijstje. Succes ermee. Bewerkt: 11 december 2006 door BaasB Reageren
ThaDcc Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Er zijn 3 soorten auto pimp 'winkels' in San Andreas: Transfender: waar je bijna alle auto'skan pimpen (op lowriders en een paar andere automerken na) Die garage voor lowriders En die enne dat je er graphics (of hoe die dingen heten) op kan zetten, noe kan ik die laatste niet vinden, ik kan hem wel vinden maar hij gaat niet open. komt dat omdat ik cheats heb gebruikt? Als iemand mj wil helpen, graag! Gr, ThaDcc Sowieso heb je de juiste auto nodig om in Transfender te kunnen tunen, er zijn maar heel weinig auto's geschikt voor. Hier heb je een lijstje van de auto's: Sultan (Vindplaats van Sultan: Klik. Plaatje van Sultan: Klik.) Elegy (Vindplaats van Elegy: Klik. Plaatje van Elegy: Klik.) Uranus (Vindplaats van Uranus: Klik. Plaatje van Uranus: Klik.) Flash (Vindplaats van Flash: Klik. Plaatje van Flash: Klik.) Jester (vindplaats van Jester: Klik. Plaatje van Jester: Klik.) Stratum (Vindplaats van Stratum: Klik. Plaatje van Stratum: Klik.) Succes ermee. `thanks Reageren
PB_soldier Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 die laatste unlock je bij een missie. Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 die laatste unlock je bij een missie. Ja dat is waar, na de missie Zeroing In zal Wheel Arch Angels openen, deze tuneshop bevind zich in Ocean Flats: Transfender en Loco Low Co. gaan overigens na Cesar Vialpando open. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.