yvea0 Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Ik zat met een misssie te doen voor big smoke, toen ik replay deed zag ik een heel raar mannetje in hem een van de voetgangers op sa dit gebeurde ook bij sweet en ryder Reageren
cheizz Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Ik zat met een misssie te doen voor big smoke, toen ik replay deed zag ik een heel raar mannetje in hemeen van de voetgangers op sa dit gebeurde ook bij sweet en ryder ik weet niet hoe het komt maar de replay zit vol bugs, zoals met een jetpack vliegen dus daar moet je niet op letten R* heeft gewoon niet veel tijd in de replay gestoken (denk ik). Bewerkt: 11 december 2006 door cheizz Reageren
Arjen Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Screenshots = evidence. Reageren
Proximitus Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 nja dat is wel zo. dat heb ik ook wel eens gehad, dat ik, als ik een replay zag, waar kendl in voor kwam, dat er ook gewoon een voetgangers chick in zat. Het is gewoon zo dat, als je een replay doet, er volgens mij willekeurige ventjes in de auto's zitten. Gewone peds. En omdat de og's daar niet bij horen, komen die er ook niet in te zitten Reageren
gamer_edo Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 ook bij catalina gebeurt dit bij replay Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.