Lars90 Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Sorry als er al een topic hierover is maar ik heb een vraagje. Als je een gebouw hebt veroverd kun je kiezen uit 6 soorten zaken. Alleen wat is de beste van deze 6?? Ik bedoel welke levert het meeste geld op? Reageren
Pietje II Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Type 'Smuggling' levert je veel geld op in één keer. Echter maakt het niet veel uit welke mode je kiest; je zult ze allemaal nodig hebben wil je de 100% behalen. Bovendien stroomt het geld toch wel binnen als je veel bedrijfjes over hebt genomen. Ik zou dus zeggen: maak je je meer druk over het aantal nog over te nemen gebouwen in plaats van welke mode het meeste geld in het laatje oplevert. Reageren
GTAVCSFreak Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ehmmm...Hoe krijg je eigenlijk die andere??? ik heb alleen geld..knuppel en beha Zoveel weet ik er niet van??? Reageren
Pietje II Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Nadat je op het westelijke eiland aangekomen bent (na de missie 'From Zero to Hero') kan je de laatste drie modes vrijspelen. Dit doe je door een Empire Building-bedrijf van een vijandelijke bende aan te vallen die het type 'Drugs', 'Smuggling' of 'Robbery' bevat (het soort type kan je zien door in het pauzemenu op de kaart te kijken en dan over een Empire Building-icoontje te scrollen). Wanneer je een Empire Building-bedrijf van bijvoorbeeld het type 'Robbery' aanvalt en het overneemt, heb je de mode 'Robbery' vrijgespeelt. Snap je een beetje de bedoeling? Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn, dan kan je het uiteraard altijd zeggen. Reageren
GTAVCSFreak Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 AAAAAAAAAAAAh nouja ben nog maar bij money for nothing!!!! Reageren
Big Vic Vance Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Type 'Smuggling' levert je veel geld op in één keer. Echter maakt het niet veel uit welke mode je kiest; je zult ze allemaal nodig hebben wil je de 100% behalen. Bovendien stroomt het geld toch wel binnen als je veel bedrijfjes over hebt genomen. Ik zou dus zeggen: maak je je meer druk over het aantal nog over te nemen gebouwen in plaats van welke mode het meeste geld in het laatje oplevert. Beste pietje .. Je kunt opzicht wel veel geld verdienen met Smuggling, maar vergeet niet dat je ook je packages kan verliezen als je je busje vol met packages terug naar je business moet brengen. Bijv. door te veel ergens tegen aan te botsen..en dan gaat het geld bedrag wat je op zou kunnen leveren toch aardig wat omlaag. Verder heb je helemaal gelijk in de dingen die je net vermeld hebt Ajuus! Reageren
Karaev Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Smuggeling levert veel cash op dacht ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.