Koen729 Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Wat is Hidden Interior nou precies? Ik snap het niet Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Wat is Hidden Interior nou precies? Ik snap het niet Er zijn verschillende Hidden Interiors, namelijk interiors waar je in het spel in kunt, interiors waar je alleen in missie kunt komen of interiors die in cutscene's worden gebruikt. Ghosttown is een erg goed voorbeeld van de in cutscene's gebruikte interiors. Ik heb er wel een beetje verstanf van maar voor echt een grote uitleg verwijs ik je door naar deze pagina, hier staat alles heel goed en uitgebreid uitgelgd. Lees dat eens goed door en je zal het wel snappen. Mocht je er nog andere vragen over hebben zou ik ze graag willen horen BTW: In dit topic staat ook een erg goeie uitleg, hier staan ook nog heel wat coördinaten. Daar heb je vast ook nog wel wat aan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.