Jump to content

P. Diddy - King of New York

Recommended Posts

Geplaatst:

En dat is hij zeker. Je ziet niet die blokkerige pixels hangen. Mooie auto, coole Diddy, ik vind het echt er cool eruit zien. Alles ziet er cool uit, alles is goed gelukt. Mijn excuses, ik kan geen slecht cijfer geven. Een 9,8/10. Is het erg dat ik dit plaatje kopieer???? Ik vind hem wel vet voor mijn Signature....

Geplaatst:
En dat is hij zeker. Je ziet niet die blokkerige pixels hangen. Mooie auto, coole Diddy, ik vind het echt er cool eruit zien. Alles ziet er cool uit, alles is goed gelukt. Mijn excuses, ik kan geen slecht cijfer geven. Een 9,8/10. Is het erg dat ik dit plaatje kopieer???? Ik vind hem wel vet voor mijn Signature....

Bedankt voor je rate, Toni Caprioni. Welk plaatje bedoel je dat je wil kopieren? De sig of de cover? Als 't de sig is die je bedoelt, ik kan gerust je naam in zo'n sig zetten hoor ;) .

Geplaatst:

Mooie cover heb je daar gemaakt, Lord of War :)

Teneerste mooie auto, vooral de velgen die lekker glimmen en het 'King' idee goed uiten.

Dan wat je met zowel de auto als de render, het effect eromheen. Het komt wat ijzig over maar ziet er niet slecht uit. Het ziet er naar mijn idee alleen wat té soft uit, weleswaar mooi maar niet wat ik had gekozen. Als je naar het gedeelte van zijn rechter schouder kijkt, daar is het echt lekker sterk wit, als je dat ook bij de rest had gedaan en bij de auto dan zou het er al wat uitbundiger uitzien.

De tekst tot slot, mijn complimenten veel mensen waaronder ook ik hebben veel problemen met het tekst gedeelte maar jij hebt dit echt heel goed gedaan. _O_ Je hebt als ik het goed zie een plaatje verwerkt in de letters, heel origineel. De border is méér dan een randje eromheen(er wat aan gegumd met vector brushes?) Het font is goed, en de slierten die vanaf de tekst zo de diepte ingaan is mooi gedaan. Ook de Chineze? letters op de achtergrond zijn mooi die later ook nog eens met een lager opacity terugkomen op de rand.

Verder vind ik het erg mooi hoe je je render met schaduw de duisternis in laat gaan. :klap:

Kortom een mooie creatie, maar zoals alles niet helemaal perfect:

9

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...