Jump to content

waar kan ik Zwaartekrachts mod voor san andreas vinde?

Recommended Posts

Geplaatst:
waar kan ik zwaartekrachts mod voor gta san andreas vinde?

alvast bedankt

Sseb

Er bestaat wel een trainer, waarmee je een hele hoop dingen kunt, onder andere zwaartekracht instellen. Deze trainer kun je hier vinden: Klik. Je zet de GTA-SA Crazy Trainer.exe in de map GTA San Andreas. Deze staat als het goed is hier: C:/Program Files/Rockstar Games. Daar zie je dan de map GTA San Andreas staan. Als de GTA-SA Crazy Trainer.exe in de GTA San Andreas map staat, dubbelklik je erop om de instellingen te doen (je moet als het goed is eerst gravity aanvinken, anders heb je geen zwaartekracht). Als je dat hebt gedaan, kun je GTA San Andreas opstarten. Als je eenmaal aan het spelen bent, kun je met de TAB knop + de [ knop de zwaartekracht verminderen, en met de TAB knop + de ] knop wordt de zwaartekracht verhogen. Ik kreeg net als tip van Typhoon om de zwaartekracht ongeveer op 20 te laten staan.

Succes ermee. :)

Geplaatst:

Een .rar document met je openen met WinRar. Dit is een gratis programmaatje, waarmee je bestanden kunt in- en uitpakken.

Download het programmaatje >hier<. Download het, installeer het.

Download ook de mod, sla hem op in de C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas map. Klik nu met de rechtmuisknop op het bestand. Klik nu op 'Bestanden hier uitpakken'. Het bestand van de mod zal nu in de GTA SA map worden uitgepakt. Nu is de mod geinstalleer.

Voor meer informatie, check de post van BaasB:

Als de GTA-SA Crazy Trainer.exe in de GTA San Andreas map staat, dubbelklik je erop om de instellingen te doen (je moet als het goed is eerst gravity aanvinken, anders heb je geen zwaartekracht). Als je dat hebt gedaan, kun je GTA San Andreas opstarten. Als je eenmaal aan het spelen bent, kun je met de TAB knop + de [ knop de zwaartekracht verminderen, en met de TAB knop + de ] knop wordt de zwaartekracht verhogen. Ik kreeg net als tip van Trekeend om de zwaartekracht ongeveer op 20 te laten staan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...