Talietje Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 weet iemand een super tof spelletje op de ds van voetbal, skaten, bmx'en of basket? Reageren
Maarten!! Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) weet iemand een super tof spelletje op de ds van voetbal, skaten, bmx'en of basket? met skaten kun je tony hawk american wasteland kopen Bewerkt: 11 december 2006 door Maarten!! Reageren
SamShine Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Hier hebben we een ander topic voor , klik. Maar om toch nog wat toe te voegen, op aanvulling van Maarten!!... klik en klik . Reageren
BaasB Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) weet iemand een super tof spelletje op de ds van voetbal, skaten, bmx'en of basket? Ja, ik. Ik heb nu zelf FIFA 06 op de Nintendo DS, en hij is best leuk. Ik heb hem nou een week of 4, en hij verveelt nog niet. Het is natuurlijk niet zo geadvanceerd allemaal als op de grote consoles, maar de graphics zijn prima, en het speelt wel soepel. Wat ook handig is aan deze game: Het onderste scherm van de DS wordt compleet gebruikt voor de radar, zodat je precies kan zien waar een speler vrij staat. Ook kan je met het touch screen commando's geven, bijvoorbeeld dat je spelers meer aanvallend gaan spelen, of dat ze juist verdedigend gaan spelen. En zo kun je met het touch screen nog veel meer commando's geven. Op IGN heeft deze game een 8.1 als score. Hier heb je een Engelstalige review, van IGN: Klik. En hier heb je een Nederlandstalige review, van GameVillage: Klik. Hij kost in de meeste winkels nu nog maar €20,- , mooi prijsje toch. Ik raad je overigens niet aan om FIFA 07 te kopen, die is ten eerste nu nog een stuk duurder, en hij schijnt minder goed te zijn. En leuke basketbal spellen heb je niet echt voor de Nintendo DS. Ja, Mario Hoops 3-on-3 is nu een tijdje uit, maar die heeft nou niet bepaald een goede recensie. Ik raad je dan ook niet aan om die te kopen En als je een goede skate/skateboard game zoekt, hoef je niet lang verder te zoeken. Tony Hawk's American Sk8land is namelijk een hele toffe DS game, die ook WI-FI connection ondersteunt. Op IGN heeft deze game een 8.8, en op Cubezone heeft deze game een 8.9. Engelstalige review, van IGN: Klik. Nederlandstalige review, van Cubezone: Klik. Ik hoop dat ik je voldoende heb geïnformeerd. EDIT: Stelletje inhalers! Nee, grapje. Bewerkt: 11 december 2006 door BaasB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.