GTAVC Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 als ik gang war start en halverwege ben komt er een auto met ballas die drive-by's doen en hem smeren en de lopende ballas die smeren hem ook en als ik ze dan achter na moet zeurt mijn PC go back in to the war zone en zijn de ballas pleite weet iemand hoe ik ze kan tegen houden zonder dat ik te ver van het war zone gebied af kom
HerrieM Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Ten eerste blijf gewoon binnen je gebied. Als je tegenstand te ver weg loopt win je de slag. Vaak lopen ze een end weg omdat ze aan de verkeerde kant van de weg staan. Als je op de stoep staat waar zij ook lopen komen ze vaak weer terug. Dus als jij gewoon in je gebied blijft zul je winnen.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Ja dit is heel herkenbaar, ik had 't ook wel eens. Soms staan ze achter 'n muurtje waar ze niet omheen willen of kunnen, soms staan ze te springen achter 'n hek, of ze lopen ergens in een steeg, 't zal wel te maken hebben dat ze in een rechte lijn naar jou toe willen en gehinderd worden door gebouwen. Dit kan idd best irritant zijn omdat je soms lang moet wachten. Het is mij wel eens gelukt om met een Sniper Rifle ze van grote afstand om te leggen maar dat lukt niet altijd. succes
The GamerII Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 heb ik ook wel eens gehad en dan komen ze na een tijdje gewoon weer terug.. maar het is idd best irritant
.Timothy Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ik heb dit altijd als ik op een dak sta. Dan lopen ze ook weg
MASTERMIND Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 (bewerkt) Ik heb dit altijd als ik op een dak sta. Dan lopen ze ook weg ik ook ik sta dan altijd op het dak met mijn jetpack en mijn trouwe mp5 Bewerkt: 12 december 2006 door MASTERMIND
PB_soldier Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 ik ga altijd als een echt G midden op straat staan met mijn AK en dan lopen ze ook nog weg. ze schijt gewoon in hun broek voor mij
GTAVC Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2006 die lopende zijn nu goed gegaan maar nu nog die wagen die schiet van uit die bak zo me homies neer en dan schiete ze op mij en rijden ze me over
justinW Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Maak je maar niet druk over die auto. Die auto die rijdt alleen maar langs en je hoeft je alleen maar te verstoppen voor die auto en hij is alweer weg. En je homies doen eigenlijk helemaal geen f***ker dus. Maar verder succes nog, het is alleen maar een kwestie van volhouden oefenen en taktiek hebben. Justin W
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Ik probeerde die auto, die 'n drive-by doet, altijd als eerste kapot te schieten met 'n heatseeking rocket-launcher, maar vaak reed die auto altijd weg van mij terwijl ik klaar stond Dus als je klaar staat met een heats. rocketl. dan schijten ze in hun broek en rijden 'n blokkie om
justinW Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Zo kan je het ook bekijken ja, maar als je verder in het spel komt krijg je ook een betere speel ervaring en zal dat ook wel gaan lukken. Justin W
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Ik weet niet of jij daar al kan komen over de weg, maar zoek op wiki even naar Unique Jump 13, als je die kan maken dan land je op het vliegveld van San Fierro daar kan je 'n heatseeking rocket launcher vinden, gebruik wel de NRG-500 voor de sprong, die vind je in LS in de parkeergarage in 't oosten. succes
.Timothy Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Ook bij import export bij een oude loods... P.S. Die is eigenlijk wel voor jumps te maken maar dan moet je gewoon even wachten............
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Ook bij import export bij een oude loods...P.S. Die is eigenlijk wel voor jumps te maken maar dan moet je gewoon even wachten............ Als je nog bezig bent in Los Santos met gang-wars, na de missie Doberman dan heb je over de weg nog geen toegang naar San Fierro en kan je met een hoog wanted level en zonder cheats niet bij die motor komen. Maar als je wel de plek kan bereiken waar UJ13 begint dan kan je met de NRG-500 uit de parkeergarage van Los Santos/East Beach wel het vliegveld bereiken, snel naar de H.R.L. toerijden pakken en via het water San Fierro weer verlaten voordat de politie je te pakken heeft.
GTAVC Geplaatst: 15 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Thanks alemaal die reacties heeft gepost het lukt nu wel steeds
Recommended Posts