j0ry Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ik ging op vakantsie naar griekeland en speeld bij intenetcafe een gta vc al nicht waren heelveel feraris en je kon een supermark kartje rijden is die spel te koop messchien Grtzzz j0ry Reageren
Rayman800 Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Dat was zeker een of andere mod. Reageren
gammie_ Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik ging op vakantsie naar griekeland en speeld bij intenetcafe een gta vc al nicht waren heelveel feraris en je kon een supermark kartje rijden is die spel te koop messchien Grtzzz j0ry Beste jOry, Voor zover ik weet bestaat dit spel verder niet Het is hoogstwaarschijnlijk zoals Rayman800 al zegt een mod. Dat houd dus in dat ze gewoon zelf al die ferraris, supermarkt karretjes erin hebben gestopt. Groet gammie Reageren
Advancegta Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Heel toevallig weet ik welke mod je bedoelt, ik heb hem zelf een tijdje terug ook gehad. Je download de mod hier het is een .EXE dus even installeren en je kunt inderdaad in je Ferari's en Winkelwagentjes rijden. De Mod is 166 MB groot dus dat valt nog wel mee. Ook is er een nieuw menu en is het Worlds Trade Center aan Vice City toegevoegd die je meteen de mogelijkheid geeft om zonder dat je Main Land unlocked bent er toch heen te kunnen gaan. Ik zet de overige functies van de mod hieronder nog even voor je neer. NEW CARS IN VERSION 2.0 :Washington = BMW 850 SandKing (Sunshine Auto) = Ford F-150 Sanchez (moto)= Yamaha YZ 450 Virgo = Porshe 911 Turbo Sentinel XS = Vector M12 Regina = Lotus Elise GTR Admiral = Nissan Skyline (Handling probleme in beta version) BF Injection = BMW Hamann Oceanic = Toyota Supra Turbo GreenWood = Nissan R390 GT1 Rumpo = Toyota Supra (Fast and Furious) Faggio = Shop Cart (Winkelwagen) Pheonix = Bugatti Veyron Concept 2004 Walton = Opel Speedster Blista Compact = Ford TS 50 Moonbeam = Mercedes SL600 Mesa Grande = Ferrari 550 Barchetta Glendale = Dodge Charger ----------------------------------------------------------- OTHER CARS : Infernus = Lamborghini Diablo Cheetah = ferrari F40 Banshee = Lamborghini Murcielago Hunter = Harrier Stinger = Chevrolet Camaro SS PCJ 600 = Ducati 1000 Hermes = Toyota GT-ONE Deluxo = Mitsubishi Eclipse (2 fast 2 furious) Taxi = Peugeot 406 Taxi (Taxi 3) Sentinel = Mistubishi Galant Hotring = Ford Mustang SVT Cobra Idaho = Dodge Viper GTS Landstalker = Ford Explorer Rancher = Jeep Grand Cherokee Comet = Ferrari 360 Spider Stallion = Toyota Black Supra Manana = Subaru Impreza WRX Sabre = Ford boss 1971 Esperant = Ford GT-40 Police = Police Ford Crown Victoria Sabre Turbo = Ford Shelby Mustang GT500 1967 Perenial = Honda NSX ULTIMATE 2000 (Ultimate Vice City Bonus) ----------------------------------------------------------- NEW ADD-ON : - Change all the Billboard - New Main Menu - Add the two towers of World Trade Center - Add a new bridge - Add the Nokia Store Bewerkt: 13 december 2006 door Advancegta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.