Charlie Da Silva Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Hallo gangsters, even als criminelen onder elkaar kan ik wel een tip gebruiken om verder te kunnen gaan met mijn smerige klusjes. Ik heb een probleem met het besturen van een helicopter in vice city. Het probleem is dat ik niet vooruit vliegt. Met toets W ga ik omhoog. Met toets S ga ik omlaag. Met toets A ga ik links. Met toets D ga ik rechts. Toets Q draait mij linksom. Toets E draait mij rechtsom. Kan en wil iemand me uitleggen hoe ik met de helicopter rechtvooruit kan vliegen. Alfast bedankt voor iedere gangster die mij helpt. Groeten Charlie Da Silva Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Met het numpad kan je de heli bedienen zoals in het boekje bij GTA Vice City staaat. Numpad 9 is naar voren en Numpad 6 naar achter. Ook kan je numpad 1 en 2 ook gebruiken om te draaien. Succes met het vliegen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Charlie Da Silva Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Okey tof man bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Had ik eerst ook ja, ik heb een laptop en daar zit geen Numpad op, ik liep toen telkens vast bij Demolition Man, nu heb ik voor vooruit P ingesteld en achteruit L, nu gaat et veel beter... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.