Jump to content

Vlieschool: Destroy Targets

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey!

Het betreft GTA SA op PC. Ik raak echt niet verder. Ben er vroeger wel in geslaagd, op m'n oude pc, maar nu lukt het van geen kanten. Kan iemand me verderhelpen? Als het enigszins mogelijk is, zouden jullie alle resterende opdrachten van de vliegschool kunnen afwerken?

Bij voorbaat dank!

GTASAsf1.b

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb Destroy Targets voor je voltooid met een gouden medaile. Indien je het niet erg vind heb ik ook nog even bij alle andere challenges van de "Flying School" goud gehaald. Dit betekend dat de vorderingen van de Flying School er als volgt uit komt te zien:

Voortgang:

• Takeoff - Goud
  • Land Plane - Goud
  • Circle Airstrip - Goud
  • Circle Airstrip and Land - Goud
  • Helicopter Takeoff - Goud
  • Land Helicopter - Goud
  • Destroy Targets - Goud
  • Loop the Loop - Goud
  • Barrel Roll - Goud
  • Parachute onto Target - Goud

Beloningen:

• Flying Skill+
  • Je hebt toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro en Las Venturas.
  • Je kunt nu beginnen met de missies in Las Venturas.
  • Er zijn nu 4 vliegmissies beschikbaar op het vliegveld "Verdant Meadows".
  • De Rustler, Stuntplane en Hunter zullen vanaf nu spawnen op "Verdant Meadows".

Ik heb geen cheats/mods gebruikt tijdens het behalven van deze evenementen. Ik wens je verder veel succes met de rest van de missies. :cya:

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:
Ik heb Destroy Targets voor je voltooid met een gouden medaile. Indien je het niet erg vind heb ik ook nog even bij alle andere challenges van de "Flying School" goud gehaald. Dit betekend dat de vorderingen van de Flying School er als volgt uit komt te zien:

Voortgang:

• Takeoff - Goud
  • Land Plane - Goud
  • Circle Airstrip - Goud
  • Circle Airstrip and Land - Goud
  • Helicopter Takeoff - Goud
  • Land Helicopter - Goud
  • Destroy Targets - Goud
  • Loop the Loop - Goud
  • Barrel Roll - Goud
  • Parachute onto Target - Goud

Beloningen:

• Flying Skill+
  • Je hebt toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro en Las Venturas.
  • Je kunt nu beginnen met de missies in Las Venturas.
  • Er zijn nu 4 vliegmissies beschikbaar op het vliegveld "Verdant Meadows".
  • De Rustler, Stuntplane en Hunter zullen vanaf nu spawnen op "Verdant Meadows".

Ik heb geen cheats/mods gebruikt tijdens het behalven van deze evenementen. Ik wens je verder veel succes met de rest van de missies. :cya:

Heel erg bedankt! Het is de eerste keer dat ik jullie forum bezoek, en ik moet zeggen, prachtig! Als ik nog moeilijkheden tegenkom, zal ik jullie gerust weer contacteren. Wat een service :)

Hoedje af! :klap:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...