Jump to content

Signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb maar weer een photoshop opgestart, ik heb een beetje zitten knoeien, en voila, een sig:

splintercellcf3.png

Rate it please :)

Orgineel

Bewerkt: door .Antonio

Mooie sig :klap: Vooral de background is erg mooi. de lettertype is ook prima alleen de render is wat kaal. maar dat past wel bij de sig :*D . Voorla de stralen licht die achter het mannetje vandaan komen vind ik heel erg mooi. Je krijgt van mij een 8.5/10!

greetz orange123 :cya::bier:

Bewerkt: door orange123

Ik vind het een mooie sig, de achtergrond past goed bij je render. Je naam is er mooi in verwerkt. Die stralen zijn inderdaad wel mooi. Je sig is een beetje leeg, maar de achtergrond vult dat weer op. Ik vind dat er wel een border op zou mogen.. Ik zeg 88%. :bier:

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:

Thnx voor jullie rates :Y . Ik heb trouwens m'n eerste post (van dit topic) bewerkt met het orgineel er ook bij ;)

Heey Antonio. Ik vind het een mooie sig. Je hebt goed je render uitgeknipt en er zegmaar boven geplakt. De achtergrond is ook leuk. Het lijkt wel alsof er een Motion Blur effect in zit. Toch? :bonk: Een beetje links van het hoofd zie je ook nog een soort wazig stukje van het hoofd zegmaar, echt alsof er snelheid in zit. Dat vind ik wel leuk. Die text van Splintercell is wel leuk. Zo een beetje doozichtig... eindelijk iemand die is wat leuks doet met de text ;) . Dat Antonio is misschien iets te doozichtig, dat is wel een beetje jammer.

Als ik zo het orgineel zie, dan kan je zien dat je er best veel aan gedaan hebt.

Dus een 9 voor jou ;):Y

Bewerkt: door tiesto
Geplaatst:

Mooie signature. Splintercellsignature, dus het moet donker zijn (he, slim nagedacht hé). Maar ik ga ook jou signature onder de loop nemen en rekening houden met de kleur en de titel.

Becijfering Splinter Cell Signature: (SCS, mooie afkorting hé ^_^ )

Titel: Een beetje moeilijk te zien, maar omdat het donker moet wezen geef ik het een 7,5

Kleur: Heel erg donker, echt een Splinter Cell gevoel: 8,5

Achtergrond: Meneer Fisher taat er zeker op? Volgens mij zie ik water, mooi uitgewerkt: 9,0

Origineelheid: Heel erg origineel, je hebt aan Splinter Cell gedacht, altijd loopt hij in het donker, en zo ziet jouw signature er ook uit: 9,5

________________________________________________________________________________

____+

34.5

34.5/4=8,7

Heel erg goed gemaakt Antonio ga zo door, laat zien dat je een phooshopper ben!

Geplaatst:

Thanx voor je rate. De titel is idd een beetje moeilijk te zien. Bij m'n volgende plaatje zal ik dat wat anders doen. Verder, bedankt voor je tips en je commentaar :Y .

Nog andere rates?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...