paul007 Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Hallo allemaal, Stel je voor, je hebt de storyline gehaald... Maar je hebt geen zin in Side-Missions voor de volle 100% Savegame. Geef elkaar wat tips om te doen in het spel. (Daarmee bedoel ik natuurlijk geen Side-Missions en dergelijke) Ik geef er alvast één: Als het erg ruig weer is, regen, storm enzo. Neem dan een JetSki en scheur is lekker door het water. Het water is dan echt lauw, heel ruig, De golven zijn erg hoog. Zelfs die haven bij het 2e eiland (ben ff de naam ervan kwijt) Stroomt soms onder water als het water heel hoog staat Dus dat is mijn tip Nu jullie meningen nog Lucht je hart en spreek.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Op het crossterrein in het noorden van het eerste eiland met verschillende voertuigen crossen! Echt gewoon van allerlei voertuigen uittesten. Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Ik scheur altijd maar een beetje rond en af en toe doe ik nog wel eens een unique stunt erbij en sloop ik de boel een beetje. En ook een leuke sidemission is "Crash" die is te doen bij de filmstudio ergens achter op het terrein in een bus "coach". Nou, hier hebben jullei weer wat pret. Justin W Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Karaev Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Ik geef wel een paar tips als je hem 100% hebt uitgespeelt zorg dat je 3 of 4 politie's achter je aankrijgt en knal ze kapot doe maar wat ondertussen een unique jump van mij aparten wat paul zegt als het stormerig wordt pak dan een Jet Ski en keihard door gassen en dan politie boten afknallen zulke dingen of pak je een fiets:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xclusive Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 gewoon het ouwe vertrouwde raggen. Paar agentjes killen, zorgen voor redelijk wanted-level, dan police-helicopters uit de lucht knallen voor een nog hoger wanted-level, en lekker door de stad racen en driveby's plegen op de FBI die achter je aan komt. TIP: Neem zo'n politiebus, zodat je makkelijk door de wegversperringen heen komt leuk om te doen en je bent weer ene tijdje zoet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Ik heb er nog één. Zorg voor een langzame, grote boot. En veel polite ongeveer 3/4 sterren. Ga dan met die boot op het water varen. Als het goed is komt er dan een helicopter aan die je achtervolgt. Stop met varen. Bij mij gaan de vliegen de helicopters dan heel laag je kan de bestuurder gewoon zien zitten, recht voor je. Probeer dan de helicopter af te pakken! En er mee weg te vliegen. Zo'n actie vind ik alijtd geweldig om te dien, geeft me een kick probeer het ook is. Ohw jah nog een vraagje: Heb je in het spel ook drugs die je kan oppakken dat je helemaal duizelig enzo wordt. Er is een missie dat je helemaal Hii enzo wordt door de coke. Maar kun je die drugs ook gewoon oppakken tijdens het spel bij bijvoorbeeld GTA VC?? Mazzel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xclusive Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 die missie die jij bedoelt is toch dat je bent aangereden? is toch geen drugs die je hebt genomen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Jawel hoor, als je het tussenfilmpje hebt gezienzegt hij dat toen hij bewusteloos was een beetje coke binnen had toen hij Toreno belde dat zijn coke weg was. En ik denk niet dat er drugspillen zijn omdat ik er dsan allang eentje was tegengekomen, ikj vind het zelf ook wel jammer ja, ik denk dat jij het ook wel jammer vindt of niet. Justin W Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xclusive Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Jawel hoor, als je het tussenfilmpje hebt gezienzegt hij dat toen hij bewusteloos was een beetje coke binnen had toen hij Toreno belde dat zijn coke weg was. En ik denk niet dat er drugspillen zijn omdat ik er dsan allang eentje was tegengekomen, ikj vind het zelf ook wel jammer ja, ik denk dat jij het ook wel jammer vindt of niet. Justin W ooh ok, ik ben blij met de skip-functie kan niet tegen filmpjes in games, wil altijd lekker spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Koop de little willy bij je laatste save house. En schiet op alles waar maar mogelijk op is . En dan vervolgends met 6 star wanted level . Kun je veel plezier aan hebben maar bij de 6 sterren hou je niet echt lang stand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Oh ok, Inderdaad jammer dat er geen drugs te vinden zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Karaev Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Oja nog een tip koop of vind een Little Willie dat ding is zo vet echt waar en zorg dat je 4 polities achter je aan krijgt en ga bij een snelweg en knal al die SWAT autos helemaal naar de klote Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Karaev Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Het is ook heel leuk om zo'n 5 sterren achter je te krijgen en dan koop je of zoek je een ''Little Willie'' en dan heli's uit de lucht te knallen en de FBI cars kapot te schieten of al die politie's die blokades neer zette met hun autos ervoor.. dat is ook heel leuk om te doen. 2 . Pak een Jet Ski en zorg dat je zo'n 4 sterren krijgt en dan ga je zo een beetje stunten en de politie boten kapot knallen is ook wel leuk en dan pak je een auto en ga je rondknallen ga dan naar een plek waar je een heli kan halen of ga dan weer naar ''Little Willie'' schiet de heli's uit de lucht en zorg dat je een sniper bij je hebt of een machine gun wat dan maar ook wat lekker knalt en lekker sterk wapen is oke heb je dat? dan vlieg je even naar een hooggebouw en knal je heli's uit de lucht en als je dan 6 sterren hebt pak je ''Little Willie'' en probeer zo veel mogelijk dingen kapot te knallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 Weetje wat ook heel leuk is om te doen ? NOU zul je nu jezelf afvragen.. ik ga het nu vertellen pak een heli doe het best een heli waar zo'n drie mensen in passen gedaan? mooi volgende stap zorg dat je goeie wapens bij je hebt bijv AK M4 of een RocketLauncher Sniper een Uzi oke heb je dat ook gedaan gaan we weer volgende stap neem drie Gang Members van je eigen gang mee.. stap in de heli vlieg naar een gebouw hoeft niet heel hoog te zijn land op het dak van het gebouw en pak je Sniper knal allemaal mensen dood of auto's kapot oke zorg dat je 3 polities achter je aan krijgt komen ze? mooi Pak je RocketLauncher en knal al die heli's stuk en dan krijg je er zo'n 4 polities en dan komen die SWAT gassies erbij zorg dat je eigen Gang Members die doodschieten en blijf telekens die heli's kapot knallen dat is echte lol vervolgens als je al zo'n 5 (Polities) achter je aan hebt pak je heli en ga naar beneden en knal ze boel kapot zoveel je als je maar kan. Oke dat was de 1ste tip nu de 2de Zorg dat je zo'n 2 of 3 polities achter je aan krijgt pak een goede motor en STUNTEN maar zoals je die stunts weleens op Youtube zien gewoon zo blijfen stunten en afentoe polities doodschieten vervolgens pak je een JetSki en vaar je maar wat rond en ondertussen pak je paar polite boten en knal je die kapot en zo ga je door.. Oke nu 3de tip als je je zo erg verveelt kap dan gewoon neem pauze - - - - - - - - - - - - - - Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 Die eerste is wel goed bedacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.