Gta Ripper Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ik wil hem aan iemand weggeven. Maar je moet hem dan wel dragen Reageren
Froop Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Er zijn te veel lege plekken, de flow is niet echt aanwezig vanwege het lage aantal effecten die je hebt gedaan, de tekst is nogal matig en probeer de background kleur wat meer in de trant van het paarse te doen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Er zijn te veel lege plekken, de flow is niet echt aanwezig vanwege het lage aantal effecten die je hebt gedaan, de tekst is nogal matig en probeer de background kleur wat meer in de trant van het paarse te doen. Thnx voor de tips Ik ben niet zo goed in deze Style, maar je moet toch ergens beginnen? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Ik wind m wel iets hebben hoor Alleen wat meer effecten aan de bron dan de "Flow" dan zou hij veel mooier zijn.En de tekst recht plaatsen.Probeer de kleur "Rood" IB Bewerkt: 14 december 2006 door ICE BANANA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.