liltuner Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 He ik heb ed boatschool gehad en nu wil ik weten waar de hovercraft staat. Waar is ie? Reageren
lepertum Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 http://www.gtaforums.nl/index.php?act=ST&f=12&t=457 Hier staat een beschrijving en onderaan in de post staat een link naar een kaartje. Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Als je binnen in het vliegdek schip kan komen en je weg door werkt naar de achter "ingang" dan vind je hem daar ook. Hoe je er em uit krijgt ben ik nog niet achter.. Want de deuren gaan niet open :angry: :angry: :blink: Reageren
Arr Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Je kunt hem ook kopen bij je import/export als je een aantal wagens hebt geexporteerd, net als de monster en die vette bugy waarvan ik de naam systematisch vergeet. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 BF injection (of anders de Bandito, maar dat is meer een stockcar) Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Na hoeveel auto's dan? Want die auto rijdt gewoon lekker !!! Reageren
Arr Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 BF injection(of anders de Bandito, maar dat is meer een stockcar) Yah de bandito bedoel ik, die BF moet je zelf inleveren... daarna kan je hem ook wel kopen, maar hij staat ook gewoon op het strand. Die bandito kon ik halverwege lijst 2 kopen, monster al in lijst 1, en vortex in lijst 3. Reageren
Juriaan Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 hij staat er niet hoor Reageren
CJ-SA Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 hij staat er niet hoor Voor de hovercraft moet je al aan het einde van het verhaallijn zijn , je moet alweer terug zijn in Los Santos en dan bij een missie van MAd dog ben je verplicht dit voertuig te gebruiken hierna kun je vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.