Jump to content

Hyman Memorial stadium


Proximitus

Recommended Posts

ik zat me een tijdje af te vragen, waarom het nou eigenlijk het "hyman memorial stadium" heet. Memorial is in de zin van nagedachtenis, meestal van iemand die dood is. dus als ik de naam bekijk, lijkthet of ze een of andere meneer/mevrouw hyman willen herdenken..

iemand hier meer opheldering over?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het weer een typisch grapje van Rockstar.

Hyman, is volgens mij afgeleid van Hymen, wat Maagenvlies[/font] betekend in het Engels.

maag·den·vlies (het ~)

1 vlies dat de schede gedeeltelijk afsluit van de uitwendige schaamdelen => hymen[/font]

Memorial, staat gewoon voor monument

en Stadium gewoon voor stadion ;)

Verder kan het ook zijn dat het genoemd is naar een gangster genaamd 'Hyman Roth' uit de film The Godfather 2

@$NeoSyp$ hieronder: Hoogman zou je eerder dan Highman schrijven, en het stadion ligt niet in het centrum maar in 'Downtown'.

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is het niemand die dood is, volgens mij is het eerder van 'hoogman' stadium.

het heeft iets met uptown te maken volgens mij, ofwel het centrum (en daar ligt het in)

voor de rest geen betekenis (of misschien moet je in de credits kijken, dat het iemand van de medewerkers is (hebben ze al eerder gedaan als grap :puh: )

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is het niemand die dood is, volgens mij is het eerder van 'hoogman' stadium.

het heeft iets met uptown te maken volgens mij, ofwel het centrum (en daar ligt het in)

voor de rest geen betekenis (of misschien moet je in de credits kijken, dat het iemand van de medewerkers is (hebben ze al eerder gedaan als grap :puh: )

:cya:

Is het centrum niet downtown i.p.v. uptown? Het ligt idd in downtown... Ik heb eigen nooit zo op die naam gelet. Op WikiGTA staat er niks over de naam. (Zie hier.)

Link to comment
Delen op andere websites

Verder kan het ook zijn dat het genoemd is naar een gangster genaamd 'Hyman Roth' uit de film The Godfather 2

lijkt me een zeer waarschijnlijke reden.. ik heb die films nog niet gezie, dus ff vraagje, was dat een belangrijk personage uit de film ofniet?

Link to comment
Delen op andere websites

Leeswaarschuwing: Onderstaande tekst kan bepaalde details van de plot en/of de afloop van het verhaal bevatten.

Michael Corleone is de Don van de familie Corleone. Hij heeft problemen met ene Roth (een zakenman) en met de regering. De regering probeert hem namelijk aan te klagen, omdat hij een beruchte maffioso is. Daarvoor weten ze eerst Cicci als getuigen te vinden, maar omdat deze nooit direct contact met de Don heeft gehad is zijn verklaring niet belastend genoeg. Vervolgens weten ze Alexander Pentangeli te vinden, Pentangeli ging wel direct met de Don om en zijn verklaring is dus belastend genoeg. Op het einde pleegt Pentangeli zelfmoord na een gesprek met Tom Hagen (stiefbroer en advocaat van Michael Corleone). Andere plots in het verhaal zijn die van de vele aanslagen op zijn leven, waar ook zijn broer Fredo bij betrokken blijkt te zijn. Fredo wordt uit de familie gezet, maar wanneer hun moeder sterft verzoenen Michael en Fredo zich weer. Tegen alle verwachtingen in wordt Fredo op het eind tijdens het vissen vermoord.[/font]

Ik denk dus niet dat hij een hele grote rol heeft gespeeld, ik weet alleen dat hij erin speelt, maar verder heb ik Part II ook nog nooit gezien dus dat weet ik niet precies. Het enige wat ik weet dat Hyman Roth, gebaseerd is op een real-life gangster, 'Meyer Lansky'

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wisten ze geen andere naam?

Wat is de functie van het gebouw in VCS eigenlijk? Omdat VC zich later afspeelt, kan het "Memorial" er misschien mee verklaard worden.

In VCS dient het als een concertzaal voor het concert van Phil Collins! Verder heeft het geen functie behalve als 'memorial' (=monument), er staat een bordje bij speciaal voor toersten. Verder heeft VCS er niets mee te maken denk ik.

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

DIE SCÉNE IS GAAF!! Echt geweldig! En vanaf die missie kan je altijd een concertkaartje kopen!!! Hij zingt dan het nummer 'In The Air Tonight' en drumt zelfs!!! ECHT HEEL VET! In de missie proberen ze hem te vermoorden.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wisten ze geen andere naam?

Wat is de functie van het gebouw in VCS eigenlijk? Omdat VC zich later afspeelt, kan het "Memorial" er misschien mee verklaard worden.

Phil Collins geeft hier zijn concerten zoals eerder gezegt, en Vic moet tijdens een missie zorgen dat het gebouw veilig is. Je kan alleen tijdens deze missie in het stadion, hier zul je enkele hitmans moeten uitschakelen die Phill Collins opwachten. Je rijd door lange hallen en er is een stuk waar je voorlangs het podium rijdt. Je kan hier helaas niet echt vrij rondrijden, maar je krijgt wel een mooi stukje waar je het podium ziet, echt erg mooi. Je komt ook in de kelder van het stadion, deze is ook erg groot. Voor de rest kan je er niet vrij in voor zover ik weet. Er is natuurlijk wel een filmpje op de officiele Vice City Stories Site, waar je een concert van Phill Collins ziet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...