looney-tunez Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 weet iemand waar ik cheatdevice voor Gta vice city stories kan krijgen ? Reageren
M4X Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ik weet niet of je al even gegoogled hebt, want ookal wist ik waar ik hem downloaden kon, ik heb toch nog even gezocht en de link gevonden. Vragen over de cheatdevice kun je natuurlijk altijd hier stellen. Veel plezier ermee, op de site vind je meteen ook alle cheats. En nog een tipje, als je de normale cheats gebruikt is het handig om niet te saven, hierdoor kan je savegame beschadigd raken GTA: Vice City Stories Cheat Device Reageren
looney-tunez Geplaatst: 15 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2006 (bewerkt) Als ik op die site kom, moet ik ook devhook downloaden ...? die doet het niet bij mij -.- Bewerkt: 15 december 2006 door looney-tunez Reageren
Advancegta Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 (bewerkt) Als ik op die site kom, moet ik ook devhook downloaden ...? Ja je zult inderdaad de recentste versie van Devhook moeten downloaden wat geloof ik op dit moment versie 0.51 is. Hiervoor zul je wel Firmwire 1.5 in je bezit moeten hebben, hij moet op je PSP staan. Een andere optie is om Firmwire 2.71 SE-C op je PSP te zetten, de Cheatdevice is hiermee ook compatible. Je kunt alleen naar deze Firmwire updaten indien je al in het bezit bent van een PSP met Firmwire 1.5 daarop. Indien je PSP de normale Firmwire 2.71 bezit zul je hem eerst moeten downgrader door middel van de Downgrader die je in staat stelt Firmwire 1.5 op je PSP te zetten en dus ook Devhook en de Cheatdevice. Voor eventuele download van de Downgrader / Devhook / 2.71 Se-C zul je op Google of een dergelijke site moeten zoeken want die mogen hier niet worden neergezet. Ik raad je aan eerst goed de aanwijzingen door te lezen want anders bestaat er eens kans dat je je PSP kapot maakt oftewel Brickt. Veel succes ermee en mischien ben jij binnenkort een Cheatdevice gebruiker. Bewerkt: 15 december 2006 door Advancegta Reageren
looney-tunez Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 nee.. mij te ingewikkeld.. maar ik wou graag foto's en filmpjes maken :-D zeker nu ik hem al 34% uitgespeelt heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.