WWEGTA Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Hey, De missie van Lance: Snitch Hitch lukt op een of andere manier niet. En de tips van WIKIGTA heb ik ook al gelezen. Maar dus als ik de missie doe kom ik aan bij die guards, en dan probeerde ik eerst ze aan te rijden maar dan vliegt de auto in de fik en gaat Lance dood. Toen probeerde ik om naar de guards toe te lopen en ze af te knallen, ging Lance ook dood. ... Dus heeft iemand misschien tips, of een andere manier om de missie goed te doen? Alvast bedankt! Reageren
looney-tunez Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Heey, Tip : zorg dat je ergens een Rocketlancer vandaan haalt, ga op een veilige afstand staan.. en schieten maar! er blijven een paar over die kan je gewoon met je machine geweer knallen :-) Suc6 Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 (bewerkt) Heb je er mischien al aan gedacht om eerder uit te stappen? Ik heb zelf ook heel wat moeite gehad met deze missie aangezien ik het ook op jouw manier heb geprobeerd. De Bikers hebben sterke wapens en voor je het weet staat je auto in brand. Ik raad je aan om eerst met volle vaart aan te komen rijden en door te rijden naar de muur aan de andere kant want vanaf daar kunnen ze je niet meer raken. De Bikers die je dan al dood hebt gereden zijn mooi meegenomen. Vanaf die grote afstand kun je ze bijvoorbeeld met een Sniper vermoorden of een ander sterk wapen. Zorg ervoor dat je niet te veel geraakt wordt en volle Health en Armor in je bezit hebt, dan is het niet zo moeilijk. Dus niet meer enkel gaan aanrijden, daar bereik je niks mee Veel succes met deze missie en als het je echt niet lukt moet je je Savegame even uploaden en dan doe ik de missie graag voor je. Bewerkt: 12 december 2006 door Advancegta Reageren
WWEGTA Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2006 (bewerkt) thx voor de tips, zal het ff proberen Edit: Het is gelukt Bewerkt: 12 december 2006 door WWEGTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.