Jump to content

Screen Shot van GTA IV is het echt?


karamanci

Recommended Posts

hey mensen ik heb een screenshot gezien van Gta IV is het echt ?

de foto is op : http://www.gta4.net.ru/ ga naar beneden en dan zie je het screenshot :bier:

Nee alle screens die op die site staan zijn 'fake screens' dus neppe screens. Dat heeft de site er ook bij gezet (kijk maar naar de link van het plaatje) Tot nu toe is er nog screens nog info vrijgegeven door Rockstar Games. Het is dus allemaal nep.

Link to comment
Delen op andere websites

hey mensen ik heb een screenshot gezien van Gta IV is het echt ?

de foto is op : http://www.gta4.net.ru/ ga naar beneden en dan zie je het screenshot :bier:

Nee alle screens die op die site staan zijn 'fake screens' dus neppe screens. Dat heeft de site er ook bij gezet (kijk maar naar de link van het plaatje) Tot nu toe is er nog screens nog info vrijgegeven door Rockstar Games. Het is dus allemaal nep.

Ik wil even wat toevoegen. Op één van die screens is er een PC-versie van GTA4 in een doosje. We weten allemaal dat GTA4 eerst op de Xbox360 en PS3 komt. Ten tweede zie je bij de tram duidelijk een kaartje van Los Santos. Ten derde over dat laatste plaatje, dat is duidelijk SA. Als laatste, op geen van de plaatjes staat het officiële GTA4 logo. En vaak ontbreekt het R*-logo.

Edit: Welkom op het forum trouwens :bier:

Bewerkt: door thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan dis gast die al hebben want hij is van de tv gemaakt ??

Er zijn meerdere manieren hiervoor. Ten eerste kan je je screen bewerken met photoshop en op de tv plakken, zo goed dat het (bijna) echt lijkt. Het kan ook een foto van San Andreas zijn die is bewerkt (kijk naar de health en armor bar). Ik heb de tekst die er boven stond even vertaald (Russisch>Engels>Nederlands :puh: ) , let niet op de taalfouten. Hieruit kun je dus opmaken dat het nep is ;)

''Één extra valse screenshot GTA 4

Één extra valse screenshot verscheen op de ruimten of Internet. Dit is opeenvolgend gemaakt op standaard screenshot, naar verluidt gemaakt met een camera, tot tijdens het spel in GTA: IV Op PlayStation 3. HUD (radar en alle resterende sensoren op het scherm) worden ondernomen van door al bekende GTA: San Andreas, en hoofdheld naar verluidt van GTA 4 of totaal slechts secundaire heldenhalveringstijd 2.''

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Japans is niet meer wat het geweest is :D dus ik kan die tekst niet meer lezen. post-14738-1166017695_thumb.jpg

Maar kijk es naar die map op dat plaatje met die tram,op die Map zie je gewoon de snelweg in Los Santos,en je ziet de S van sweet.

En dat plaatje is zelf ook gewoon een bewerkte foto,beetje nep gedaan.

GTA Australie zal het ook wel niet worden,al is dat het enigste land buiten amerika die mij vet lijkt voor een GTA,ik wil eigenlijk geen JApan of LOndon,doe maar gewoon VS :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal nep jongens denk je nou echt dat R* games zulke goedkope covers maakt? nee ten 1ste R* games zegt dat het voor de PS3 en Xbox360 uitkomt en als je op die site wat zit te doorzoeken.. zie je zo dat het nep is R* games zou nooit zulke goedkope covers maken moet je die covers eens zien die er op de internet te vinden zijn heel nep echte mensen plaatjes en dan zie je zo'n glansende heli of die lettertype dan ook allemaal nep dus deze afbeeldingen zijn inderdaad nep R* zou nooit zoeits maken en ze zouden niet hun screens aan andere site's geven of wat dan maar ook :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij wordt het wel echt een keertje tijd dat Rockstar met een screen uit gaat komen. De game moet in Oktober uitkomen op de Playstation 3 en Xbox 360 maar we hebben nog niets gezien....

Trouwens wel hoor diet plaatjes van die website! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...