peter99 Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Paradise Islands ik ben begonnen aan een nieuwe mod : paradise islands 7 eilanden isla di louez 5 % parkour island 1 % stunt eiland 0 % sunny city 0 % abgrund 1 % paradise island zelf 5 % small liberty bay 2 % screens : <--- abgrund <--- isla dilouez <--- paradise island <--- parkour island <--- small liberty bay meer screens heb ik op het moment niet en mijn vriend jozz zijn gta is gecrasht , dus ik heb nu geen beschikbare gta san andreas , iemand ? en proffesionele modders gezocht (alleen 3ds max 7 , en z modeller ) ik zoek : modellers ( 6 ) scm scripters ( 4 ) voertuig modellers ( 3 ) testers ( later pas ) 7 textuurders ( 2 ) leiders : peter99 modders : jozz scm-scripters : voertuig modellers : 0 testers : 0 textuurders : peter99 0 aan de ene kant is het een TC maar aan de andere kant ook weer niet , want het orginele gta san andreas blijft ook voor vragen PB mij Reageren
Black Force Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 hoe wou je dat doen met SA laten blijven dan, want als je san andreas erin laat kun je maar 5 extra objecten toevoegen. als je SA weg laat, wat ik aanraad voor je MOd, komen er meer id's vrij en kun je dus meer objecten toevoegen. Reageren
peter99 Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2006 je hebt gelijk , dan gaat san andreas helaas maar weg ,maar goed de nieuwe is ook leuk ,er wordt zelfs reclame gemaakt voor een Diepod Reageren
Nickonly Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Niet dat ik dit een slecht idee ofzo vind, maar toch vind ik het een beetje nutteloos om een nieuwe mod te starten. Want nu zijn er al genoeg mods hier bezig, join die dan! En ik weet ook bijna zeker dat deze mod niet afgemaakt word, want als er al mensen een mod zouden gaan joinen, dan denk ik niet dat ze met voorkeur voor deze kiezen. En omdat je dan waarschijnlijk te weinig leden hebt, duurt het heel lang om het af te krijgen (als je er al niet mee stopt omdat je vind dat het te lang duurt), en dan komt GTAIV al uit en dan stop je er als nog mee, omdat je dan IV wil gaan spelen. Dus, ik vind het eigenlijk toch niet zo'n goed idee om een nieuwe mod te starten... Reageren
peter99 Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) ik kijk wel wat ik er van bak , het duurt bij mij lang voor ik iets opgeef, en waar zoeken ze nog moddelers ? Bewerkt: 13 december 2006 door peter99 Reageren
White Gold Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Als je dit subforum doorzoekt kan je er nog wel een stuk of 3 joinen! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 peter99, niet dat ik je wil afkraken, maar hoeveel (mislukte/onafgemmaakte) mods heb je wel niet gestart, man!?(liberty bays, dit misschien, en volgensmij nogeentje) en bij hoeveel mods heb je welniet gejoind? De ideeën van je mods waren fantastisch, maar helaas nooit afgemaakt. tot slot wil ik je èèn tip geven:"start geen mod als je denkt dat het toch niet afkomt" nogmaals, ik probeer je niet af te kraken, maar het kwam gewoon in me op. Mvg, apple-mac Reageren
peter99 Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 ik werk nu voor de verdant meadows paradise mod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.