gta sa steven Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Waar kan ik de Deconstruction missie vinden? Op de land kaart;(klik) Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Waar kan ik de Deconstruction missie vinden?Op de land kaart;(klik) >Hier< vind je alle informatie over de missie 'Deconstruction'. Het is een missie van de 'Doherty Garage', de garage dus die je krijgt als je in San Fierro terechtkomt. Na de missie '555-We-Tip' hoef je alleen maar in de rode marker te gaan staan in/buiten de garage, en de missie zal van start gaan. Voor meer informatie over de 'Doherty Garage', neem hier eens een kijkje: *KLIK* En voor de exacte locatie van de garage, kijk op >deze< kaart. De garage is het rode stipje in San Fierro, die zie je vast wel. Veel plezier ermee Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 (bewerkt) Waar kan ik de Deconstruction missie vinden?Op de land kaart;(klik) De Deconstruction missie kan je bij je garage in Doherty, San Fierro vinden. Na de missie 'Are You Going to San Fierro?' Zal je deze garage als savehuis krijgen. Ik zal even een kaartje voor je maken Hier is het kaartje: Ow NandroDavids heeft inmiddels ook al een kaartje + extra info toegevoegt, gebruik mijn post maar als een kleine toevoeging Bewerkt: 12 december 2006 door Typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.