skater Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 ik heb een probleem ik heb een 100% save file gedownload en die overgezet op me ps2 nu heb ik een probleempje en dat is dat m'n garages niet meer open gaan weet iemand een oplossing?? Joey Reageren
Preddy Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik weet niet of het hetzelfde probleem is, maar ik had dit altijd met een eigen savedgame met de garage in Doherty en die in Hashbury. Wanneer ik er voor ging staan ging de klep niet omhoog en kon dus niet bij de vehikels aldaar. Misschien opvallend feit is dat ik in beide garages gemodde auto's had staan. Uiteindelijk kreeg ik de garage wel open, alleen moest ik daar een kleine 5 minuten voor die deur gaan paraderen, wat heen en weer lopen en ondertussen wat mensen afknallen. Misschien helpt het ook om af en toe bij de garage weg te lopen en dan weer terug te gaan om dan weer heen en weer te lopen. Hopelijk helpt dit je, veel succes Reageren
PB_soldier Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 het is gewoon een kwestie van laden. de auto's in de garage moeten eerst nog geladen worden dus misschien heb je een niet zo snelle pc. ik heb dat ook op mijn xbox maar daar duurt het maximaal 1 minuut. suc6 ermee Reageren
skater Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 bedankt voor jullie hulp en het is gelukt om mijn garage open te krijgen Joey Reageren
Dx11 Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik weet niet of het hetzelfde probleem is, maar ik had dit altijd met een eigen savedgame met de garage in Doherty en die in Hashbury. Wanneer ik er voor ging staan ging de klep niet omhoog en kon dus niet bij de vehikels aldaar. Misschien opvallend feit is dat ik in beide garages gemodde auto's had staan.Uiteindelijk kreeg ik de garage wel open, alleen moest ik daar een kleine 5 minuten voor die deur gaan paraderen, wat heen en weer lopen en ondertussen wat mensen afknallen. Misschien helpt het ook om af en toe bij de garage weg te lopen en dan weer terug te gaan om dan weer heen en weer te lopen. Hopelijk helpt dit je, veel succes omg dit meen je niet! ik heb nooit geweten dat er iets open kon gaan in doherty? welke deur dan? ik dacht dat je er alleen kon saven... Reageren
Suburban Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Ik weet niet of het hetzelfde probleem is, maar ik had dit altijd met een eigen savedgame met de garage in Doherty en die in Hashbury. Wanneer ik er voor ging staan ging de klep niet omhoog en kon dus niet bij de vehikels aldaar. Misschien opvallend feit is dat ik in beide garages gemodde auto's had staan.Uiteindelijk kreeg ik de garage wel open, alleen moest ik daar een kleine 5 minuten voor die deur gaan paraderen, wat heen en weer lopen en ondertussen wat mensen afknallen. Misschien helpt het ook om af en toe bij de garage weg te lopen en dan weer terug te gaan om dan weer heen en weer te lopen. Hopelijk helpt dit je, veel succes omg dit meen je niet! ik heb nooit geweten dat er iets open kon gaan in doherty? welke deur dan? ik dacht dat je er alleen kon saven... als je op de garages afloopt, de linker Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Dat heb ik ook wel eens moet ik even 30 tot 45 seconden wachten want ik heb daar gemodde autos erin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.